Gjest annabeate Skrevet 24. mai 2002 Skrevet 24. mai 2002 Jeg ringte Aetat i dag. Det tar tid. Automatisk svarer startet kl. 11.56 Musikk: Beverly Craven, Promise Me, i 12 minutter. Sentralbordet svarte kl 12.08. Henvist til rett person/avdeling. Ny venting. Musikk: Grieg, Morgenstemning, i 38 minutter. Rett avdeling svarte kl. 12.46. Samtale avsluttet kl. 12.49 48 minutters venting for en 3 minutters samtale. Jeg priser meg lykkelig at jeg ikke bruke mobiltelefon med kontantkort. 0 Siter
Zarine Skrevet 24. mai 2002 Skrevet 24. mai 2002 Det er så elendig at det ikkje skulle vore LOV !!! 0 Siter
nhd Skrevet 24. mai 2002 Skrevet 24. mai 2002 Finnes det en eneste av DOLs brukere som har opplevd å få noen som helst hjelp av A-etat? (Bortsett fra tilbud om å lete selv på internett - gratis). 0 Siter
jupiter Skrevet 24. mai 2002 Skrevet 24. mai 2002 Finnes det en eneste av DOLs brukere som har opplevd å få noen som helst hjelp av A-etat? (Bortsett fra tilbud om å lete selv på internett - gratis). Jeg har fremdeles ikke fått utbetalt dagpenger for begynnelsen av februar, har fått bekreftelse på min rett til å motta disse pengene (i april), men pengene dukker aldri opp på min konto selv etter regelmessig masing. Håper jeg ALDRI, ALDRI, ALDRI blir tvunget til å ha noe med de å gjøre. En SKAM! Var til intervju ang. en stilling internt i Aetat, men makan til dårlig håndtering har jeg aldri vært borti. Midt i intervjuprosessen ble det plutselig ansettelsesstopp og gud vet hva. Jeg grøsser ved tanken på å kunne blitt en del av dette systemet, gudskjelov dukket noe annet opp. Sånn, måtte bare få ut litt gruff. 0 Siter
Kvinna Skrevet 24. mai 2002 Skrevet 24. mai 2002 Finnes det en eneste av DOLs brukere som har opplevd å få noen som helst hjelp av A-etat? (Bortsett fra tilbud om å lete selv på internett - gratis). Har fått gratis kopier og stempling av attester og vitnemål - det er jo en salgs hjelp ;-) ...Siden du spør! 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 24. mai 2002 Skrevet 24. mai 2002 Jeg har fremdeles ikke fått utbetalt dagpenger for begynnelsen av februar, har fått bekreftelse på min rett til å motta disse pengene (i april), men pengene dukker aldri opp på min konto selv etter regelmessig masing. Håper jeg ALDRI, ALDRI, ALDRI blir tvunget til å ha noe med de å gjøre. En SKAM! Var til intervju ang. en stilling internt i Aetat, men makan til dårlig håndtering har jeg aldri vært borti. Midt i intervjuprosessen ble det plutselig ansettelsesstopp og gud vet hva. Jeg grøsser ved tanken på å kunne blitt en del av dette systemet, gudskjelov dukket noe annet opp. Sånn, måtte bare få ut litt gruff. Ja, jeg ventet på penger jeg hadde krav på i et halvt år! Det var reisepenger. Ble jo en god det når ordningen først kom i gang, siden jeg fikk etterbetalt. Men tenk om jeg hadde hatt virkelig dårlig råd. Vente så lenge. Må de ikke stå til rette for noe de gjør de folka der heller? I private bedrifter hadde de fått et tupp i ræva og ut - hvis du hadde gjort en så elendig jobb. 0 Siter
jupiter Skrevet 24. mai 2002 Skrevet 24. mai 2002 Ja, jeg ventet på penger jeg hadde krav på i et halvt år! Det var reisepenger. Ble jo en god det når ordningen først kom i gang, siden jeg fikk etterbetalt. Men tenk om jeg hadde hatt virkelig dårlig råd. Vente så lenge. Må de ikke stå til rette for noe de gjør de folka der heller? I private bedrifter hadde de fått et tupp i ræva og ut - hvis du hadde gjort en så elendig jobb. Ja, man skulle tro det var en vernet bedrift 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.