kie Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Jeg prøver å innstallere en chat på sidene mine og lurte på om noen kunne hjelpe meg med å sjekke om den er riktig lastet opp og funker for "utenforstående". Dvs. andre enn meg som er admin. Linken er her http://www.fullthus.com/chat/ Det virker liksom litt for godt til å være sant at jeg klarte denne typen på første forsøk når jeg streva så veldig med en annen variant... Og hvordan virker størrelsen på chat- vinduet? Er det for stort eller for lite eller... Dersom dere får det fram, da. Mvh 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Selvfølgelig kie ! Alt funker fint herfra, chat vinduet er passe stort ! Du har vært flink ! *klapper på ryggen* :-) 0 Siter
kie Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Skrevet 25. mai 2002 Selvfølgelig kie ! Alt funker fint herfra, chat vinduet er passe stort ! Du har vært flink ! *klapper på ryggen* :-) Tusen takk! *gliser* 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mai 2002 Skrevet 25. mai 2002 Hei! Funker her hos meg! Fikk beskjed om at Gemini var passordbeskyttet, men byttet til Gemini- og da gikk alt bra. Hvor er kanalen koblet opp? En eller annen server på IRC? Chat-vinduet var helt greit, kanskje litt lite, kunne fylt mer av skjermen... Men - til lags åt alle kan ingen gjera... Kanskje best at det er sånn, om noen har lavere oppløsning enn meg og/eller mindre skjerm. 0 Siter
kie Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Skrevet 25. mai 2002 Hei! Funker her hos meg! Fikk beskjed om at Gemini var passordbeskyttet, men byttet til Gemini- og da gikk alt bra. Hvor er kanalen koblet opp? En eller annen server på IRC? Chat-vinduet var helt greit, kanskje litt lite, kunne fylt mer av skjermen... Men - til lags åt alle kan ingen gjera... Kanskje best at det er sånn, om noen har lavere oppløsning enn meg og/eller mindre skjerm. Ja, tror det. Fikk bare en html kode som skulle inn på siden og da var det i orden. Tenkte det samme som deg ang. størrelsen jeg også. Evt. legge menyen litt annerledes på den siden, sånn at chat'en kom mer midt på skjermen. Mvh 0 Siter
kie Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Skrevet 25. mai 2002 Jeg syns det så helt fint ut! :-) Takk for hjelpen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.