Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å innstallere en chat på sidene mine og lurte på om noen kunne hjelpe meg med å sjekke om den er riktig lastet opp og funker for "utenforstående". Dvs. andre enn meg som er admin.

Linken er her

http://www.fullthus.com/chat/

Det virker liksom litt for godt til å være sant at jeg klarte denne typen på første forsøk når jeg streva så veldig med en annen variant...

Og hvordan virker størrelsen på chat- vinduet? Er det for stort eller for lite eller...

Dersom dere får det fram, da.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55406-kunne-noen-hjelpe-meg-med-%C3%A5-sjekke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Funker her hos meg! Fikk beskjed om at Gemini var passordbeskyttet, men byttet til Gemini- og da gikk alt bra. Hvor er kanalen koblet opp? En eller annen server på IRC?

Chat-vinduet var helt greit, kanskje litt lite, kunne fylt mer av skjermen... Men - til lags åt alle kan ingen gjera... Kanskje best at det er sånn, om noen har lavere oppløsning enn meg og/eller mindre skjerm.

Hei!

Funker her hos meg! Fikk beskjed om at Gemini var passordbeskyttet, men byttet til Gemini- og da gikk alt bra. Hvor er kanalen koblet opp? En eller annen server på IRC?

Chat-vinduet var helt greit, kanskje litt lite, kunne fylt mer av skjermen... Men - til lags åt alle kan ingen gjera... Kanskje best at det er sånn, om noen har lavere oppløsning enn meg og/eller mindre skjerm.

Ja, tror det.

Fikk bare en html kode som skulle inn på siden og da var det i orden.

Tenkte det samme som deg ang. størrelsen jeg også.

Evt. legge menyen litt annerledes på den siden, sånn at chat'en kom mer midt på skjermen.

Mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...