Gå til innhold

Du tror du er bedre enn andre

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Du som står tidlig opp, har en katt og bruker bunad tror du er bedre menneske enn andre.

Hva med de som lever her på DOL, bak lukkede gardiner med hybelkaniner svære som sakkosekker, vasser i ølbokser, lar være å ta telefonen eller åpne døra, går rundt i en møkkete slåbråkk uten noe under, komfyren åpen med en gammel kvart pizza stikkende ut, vinduene er som å se gjennom et pølseskinn, spindelvev helt fra badet til soverommet, 5 år gamle røykstumper i vinduskarmen osv .... livet er herlig dere !!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55415-du-tror-du-er-bedre-enn-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har funnet det ut nå : det er andre som er gale, ikke jeg. Det stoppa en varevogn utafor med to i hvit frakk, bærende på en jakke med veldg lange ermer !?!? Husverten peker hitover !!

Det er ikke no å være redd for Pernille, det er jo bare en liten bjøøørn, Pernille.

Javisst, jeg var helt paraplysert av de dokkene da jeg var liten gutt, også Gorgon vaktmester og Pompel og Pilt ! Sitat Pompel: Dette ser farlig ut, Pilt først !

Fyfaen for en lat drittsekk Mr. Nelsom var.

"Hvor er brillene mine, Pernille"?

Åffer kunne han ikke leite etter den sjøl ?

Men den fra Pompel og Pilt (Pilt først) den husket jeg først når du sa det :) Dæsken det er lenge siden :)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Fyfaen for en lat drittsekk Mr. Nelsom var.

"Hvor er brillene mine, Pernille"?

Åffer kunne han ikke leite etter den sjøl ?

Men den fra Pompel og Pilt (Pilt først) den husket jeg først når du sa det :) Dæsken det er lenge siden :)

Sitat Gorgon vaktmester: Repareeere, vurdeeeere, separeeeere, emigreeere, etableeeere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...