Gå til innhold

Får ikke logget på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest skjønner ikke

Et par ganger denne måneden har det skjedd det at jeg ikke har fått logget meg inn på nettet. Feilmeldingen jeg får når jeg prøver å logge inn er denne:

Feil 629: Du koblet fra maskinen du ringte opp.

Bare det at jeg ikke koblet fra! Det er heller ikke feil med noen innstillinger. Hvorfor skjer dette? Det har brukt å gå et par dager så får jeg plutselig logget meg inn på vanlig måte igjen. Noen som har en anelse om hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55439-f%C3%A5r-ikke-logget-p%C3%A5-nettet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skjønner ikke

Enkelte folk klager på at de aldri får svar på innleggene sine, derfor tenkte jeg at jeg skulle være ekstra omtenksom i dag - svare deg og si:

Nei, det har jeg ingen anelse om.

God helg!

Jeg har aldri klaget på dette, og jeg har heller aldri sett at noen har klaget på det.

God helg.

Jeg har aldri klaget på dette, og jeg har heller aldri sett at noen har klaget på det.

God helg.

Neida, du har jo ikke det, men jeg ville nå bare være på den sikre siden ;)

Nei, men du - når jeg tenker meg om - det er ikke uvanlig at du får problemer med pålogging når leverandøren plages med ustabil server. Det skjer fra tid til annen. Leverandøren din har sikkert hjemmesider, med oversikt over feilmeldinger - hva som skjer og når det blir rettet opp. Du kommer deg jo selvfølgelig ikke dit når du ikke får logget på - hehe- men du får nå forklaringen etterpå iallefall. Å ringe kundeservice kan vel være greit - de kan forklare deg helt eksakt i motsetning til oss på dol.

Gjest skjønner ikke

Neida, du har jo ikke det, men jeg ville nå bare være på den sikre siden ;)

Nei, men du - når jeg tenker meg om - det er ikke uvanlig at du får problemer med pålogging når leverandøren plages med ustabil server. Det skjer fra tid til annen. Leverandøren din har sikkert hjemmesider, med oversikt over feilmeldinger - hva som skjer og når det blir rettet opp. Du kommer deg jo selvfølgelig ikke dit når du ikke får logget på - hehe- men du får nå forklaringen etterpå iallefall. Å ringe kundeservice kan vel være greit - de kan forklare deg helt eksakt i motsetning til oss på dol.

Der hjalp du meg godt på vei. Var inne på leverandørens hjemmeside, og der fant jeg en guide for feilmeldinger. Jeg fant et par små feil i mine innstillinger, kan jo godt være disse feilene som var årsaken til at jeg ikke fikk logget meg inn. Innstillingene var visst mer omfattende enn jeg var klar over. Man lærer så lenge man lever.

Takk skal du ha.

:o)

Annonse

Der hjalp du meg godt på vei. Var inne på leverandørens hjemmeside, og der fant jeg en guide for feilmeldinger. Jeg fant et par små feil i mine innstillinger, kan jo godt være disse feilene som var årsaken til at jeg ikke fikk logget meg inn. Innstillingene var visst mer omfattende enn jeg var klar over. Man lærer så lenge man lever.

Takk skal du ha.

:o)

Det var bare hyggelig. TIl gjengjeld kan du hjelpe meg å vaske huset :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...