Gå til innhold

FU: Hvorfor ser ikke du på Grand Prix akkurat nå?


livato

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • livato

    66

  • neuni

    8

  • carma

    6

  • Lionn

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Rusle

Har mistet mye av interessen for det programmet de siste årene. Men må likevel vite hvem som vinner :o)

Nei, nå skal jeg spille The Sims.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg egentlig skal sitte å lese på prøvene jeg skal ha på mandag, men så er jeg dol-avhengig da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er GP-fest og jeg får ikke være med fordi jeg pjatter når de andre skal høre sangene..... hva er galt med meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olivia1365380270

Det er GP-fest og jeg får ikke være med fordi jeg pjatter når de andre skal høre sangene..... hva er galt med meg ?

Du er pjattesyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi ungene har leid seg videofilm og da er det nytteløst å få se på TV før de har sett den. Jeg tror ikke jeg går glipp av noe uansett! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er GP-fest og jeg får ikke være med fordi jeg pjatter når de andre skal høre sangene..... hva er galt med meg ?

Noe alvorlig i alle fall. Det er helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg egentlig skal sitte å lese på prøvene jeg skal ha på mandag, men så er jeg dol-avhengig da.....

Mange påstår at de leser bedre når de har musikk i bakgrunnen. Men da er vi over på å "høre", ikke "se" Grand Prix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet mye av interessen for det programmet de siste årene. Men må likevel vite hvem som vinner :o)

Nei, nå skal jeg spille The Sims.

Hvem tror du vinner da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ungene har leid seg videofilm og da er det nytteløst å få se på TV før de har sett den. Jeg tror ikke jeg går glipp av noe uansett! :-)

Jeg som var heeeelt sikker på at du så på. Spania var akkurat og sang da jeg skrev innlegg, og borte vekk var du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Ante ikke at det var Grand Prix engang. Så ikke bryllupet i går heller, det kolliderte med et mer interessant program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...fordi tv'n ikke har stått på siden i går kveld, og jeg ikke ante at det va rnoe Grand Prix i dag? Er det noe bra da? Og på hvilken kanal er det? NRK1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...fordi tv'n ikke har stått på siden i går kveld, og jeg ikke ante at det va rnoe Grand Prix i dag? Er det noe bra da? Og på hvilken kanal er det? NRK1?

Du spør mer enn ti vise kan svare.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ante ikke at det var Grand Prix engang. Så ikke bryllupet i går heller, det kolliderte med et mer interessant program.

Hva så du på i går da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...