Gå til innhold

FU: Hvorfor ser ikke du på Grand Prix akkurat nå?


livato

Anbefalte innlegg

Du er sikkert en skaptitter. Bare innrøm det! Ingen er sååå sære som du vil ha deg selv til å være.........

hehehe...jovisst, og eg er faktisk egentlig ENDA særere enn det!

hold deg fast:

eg LIKER sånn derre pling-plong-arne-nordheim-musikk!

*glizer og ser på livato som dåner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • livato

    66

  • neuni

    8

  • carma

    6

  • Lionn

    6

Mest aktive i denne tråden

hehehe...jovisst, og eg er faktisk egentlig ENDA særere enn det!

hold deg fast:

eg LIKER sånn derre pling-plong-arne-nordheim-musikk!

*glizer og ser på livato som dåner*

Sikker på at du ikke ER Arne Nordheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å? Hvordan det? (programlederen altså)

Ja, du fikk det kanskje ikke med deg, men de sang en nyydelig kjærlighetsballade sammen!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du GP blir mye dårligere uten Norge?

Nei da det blir det nok ikke. Men gidder ikke se på det når ikke Norge er med:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det akkurat nå er en pause....Men en ting må jeg få si, sangene og det der er "as usual", men jeg synes de har vært flinke til å lage disse snuttene mellom alle landene...ganske kreative har de vært, og jeg hadde ikke helt ventet det. Nuvel...snart hvisker Jostein Pedersen frem vinneren, så da må jeg snu meg litt noen minutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det akkurat nå er en pause....Men en ting må jeg få si, sangene og det der er "as usual", men jeg synes de har vært flinke til å lage disse snuttene mellom alle landene...ganske kreative har de vært, og jeg hadde ikke helt ventet det. Nuvel...snart hvisker Jostein Pedersen frem vinneren, så da må jeg snu meg litt noen minutter...

Så tv skjermen og pc skjemen er kompatible liksom...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvifor sit eg ikkje og brenn meg sjølv på kjønnsorganet med sigarettgloa? - Like relevant spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor sit eg ikkje og brenn meg sjølv på kjønnsorganet med sigarettgloa? - Like relevant spørsmål...

For deg ja. Men kanskje ikke for alle med kjønnsorgan........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du fikk det kanskje ikke med deg, men de sang en nyydelig kjærlighetsballade sammen!

:-)

Programlederen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da det blir det nok ikke. Men gidder ikke se på det når ikke Norge er med:o)

Men hvordan blir det nå da? Kan Norge aldri mer delta eller? Har de røket ut for godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...