Gå til innhold

FU: Hvorfor ser ikke du på Grand Prix akkurat nå?


livato

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • livato

    66

  • neuni

    8

  • carma

    6

  • Lionn

    6

Mest aktive i denne tråden

12 etappe av Giro d'Italia. :-)

Ja det høres veeeeldig mye mer interessant ut enn at en dum prinsesse gifter seg med Arien vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare rett inne på datarommet for å onanere. Ferdig nå.

Hvorfor må du gjøre det på datarommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Ja det høres veeeeldig mye mer interessant ut enn at en dum prinsesse gifter seg med Arien vår.

Prinsessa er ok, men Giroen har høyere spenningsfaktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa er ok, men Giroen har høyere spenningsfaktor.

Jada det er ingen ting galt med prinsesser. Men hvorfor skal de stikke av med våre mannfolk. De kan jo finne seg mannfolk blant sine egne......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer du på meldinger? CD-en står i brenneren og bare brenner etter å komme igang........

Jeg svarte deg jo, "Mete mete" med King Africa, de andre sangene finner jeg ikke! Og resten hadde du vel? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte deg jo, "Mete mete" med King Africa, de andre sangene finner jeg ikke! Og resten hadde du vel? :-)

Jeg har laget en ny melding. For det var en låt jeg ikke var helt sikkert på........ Jeg hørte igjennom de og da oppdaget jeg at den ene var liksom så rolig, og passet ikke såå godt sammen med den andre funcky musikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke har behov for å se de som synger...men jeg lytter da med et halvt øre...

:-)

Har du en favoritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...visste ikkje at det var i dag, har nettopp våkna fra ein liten ekstra-lur. dessuten interesserer gp-musikk meg lite... det er liksom ein eigen sjanger, som fungerer dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm...visste ikkje at det var i dag, har nettopp våkna fra ein liten ekstra-lur. dessuten interesserer gp-musikk meg lite... det er liksom ein eigen sjanger, som fungerer dårlig...

Særing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke viste at det var Grand Prix og fordi jeg mener Norge ikke er med og da gidder jeg ikke. Så at det var da jeg slo på tv, men slo av ganske raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en favoritt?

Ikke èn, men tre: Sverige, Finland eller Danmark av utøverne. Men programlederne gav meg faktisk den beste musikkopplevelsen på Grand Prix ikveld!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, eg er snål, og stolt av det attpåtil! :)

Du er sikkert en skaptitter. Bare innrøm det! Ingen er sååå sære som du vil ha deg selv til å være.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke viste at det var Grand Prix og fordi jeg mener Norge ikke er med og da gidder jeg ikke. Så at det var da jeg slo på tv, men slo av ganske raskt.

Mener du GP blir mye dårligere uten Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke èn, men tre: Sverige, Finland eller Danmark av utøverne. Men programlederne gav meg faktisk den beste musikkopplevelsen på Grand Prix ikveld!

:-)

Å? Hvordan det? (programlederen altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...