Gjest Jente26 Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hei! Jeg prøver å gå ned noen kilo på en fornuftig måte. Det går greit med kosten,men jeg lurer på en ting ang. trening. Jeg trener 1 time spinning hver dag. På denne timen trener jeg såpass hardt at jeg svetter skikkelig og er gjennomvåt etter en økt,men likevel sykler jeg på ganske lav intensitet. Puster tyngre,men blir ikke akkurat superandpusten. Ellers utover dagen er jeg dessverre ganske stillesittende,så jeg lurer på om jeg trener nok? Hvis jeg i tillegg tar situps og trener lette manualer,er dette nok? Takknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Det er omtrent det samme som meg det, jeg sykler 2 mil for dag inne og det tar ca. 1 time, trener litt med lette vekter og danser litt, skal begynne med situps og stretchøvelser til uken, jeg merker forskjell, ikke på vekta men på klærne! Og jeg er også mye stillesittende ellers! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente26 Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Det er omtrent det samme som meg det, jeg sykler 2 mil for dag inne og det tar ca. 1 time, trener litt med lette vekter og danser litt, skal begynne med situps og stretchøvelser til uken, jeg merker forskjell, ikke på vekta men på klærne! Og jeg er også mye stillesittende ellers! :-) Hei! Men da er det kanskje nok da *s* Det viktigste er kanskje å finne en treningsmengde man kan ha mulighet til å gjennomføre over tid? Jeg har holdt på i to uker nå og merker litt forskjell allerede. Spesielt at jeg føler meg mer opplagt resten av dagen når jeg trener tidlig. Hvor tunge manualer bruker du? Jeg bruker veldig lette..3.5 kg Lykke til videre,følger du en spesiell diett? Jeg spiser det samme som vanlig,bare mindre. + masse grønsaker og frukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hei! Men da er det kanskje nok da *s* Det viktigste er kanskje å finne en treningsmengde man kan ha mulighet til å gjennomføre over tid? Jeg har holdt på i to uker nå og merker litt forskjell allerede. Spesielt at jeg føler meg mer opplagt resten av dagen når jeg trener tidlig. Hvor tunge manualer bruker du? Jeg bruker veldig lette..3.5 kg Lykke til videre,følger du en spesiell diett? Jeg spiser det samme som vanlig,bare mindre. + masse grønsaker og frukt. Jeg aner ikke hva manualene veier men de ligger vel på noe sånnt. Jeg har kuttet ut mye godt fra kosten, men det er fordi jeg har høyt kolesterol. Jeg spiser mye frukt, grønnsaker, salat, og så har jeg kuttet ut margarin på brødskiva, spiser kun grovt brød, som pålegg bruker jeg kokt skinke, hamburgerrygg, max. 3 hardkokte egg i uken, salatblader, tomat, agurk, rød paprika, jalapeños, sylteagurk, tunfisk blandet med finhakket løk og pepper, jeg har kjøpt en boks sardiner i tomat også men har ikke åpnet den *s* Middag kokt fisk/kyllingfilet/kalvefilet med brokkoli/asparges/brekkbønner/blomkål og salat. Litt pasta, kokt potet eller ris. Linsesuppe og kikertersuppe spiser jeg av og til. Til salaten bruker jeg Salatfix vinaigrette med krydderurter og uten fett. De fruktene jeg spiser er Granny Smith epler, harde pærer, syrlige appelsiner og grapefrukt! Ja og jordbær hvis jeg har råd til det. :-) Til snacks på lørdagene spiser jeg litt peanøtter! Ja og så hender det at jeg stjeler litt av vingummibamsene til ungene og spiser litt lakris men det snakker vi ikke så høyt om ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.