pirko Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Når jeg trener benkpress, blir jeg ikke noe sliten i brystmusklene, men i armene derimot. Er dette et tegn på at jeg ikke gjør øvelsen riktig?. For man må jo ta seg ut i de musklene man trener for å bygge de ut?. Når jeg trener biceps(med manualer) derimot kjenner jeg at det tar skikkelig i musklene og de føles litt "ødelagte" etter trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zorro Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Feil teknikk tenker jeg. Prøv å skyte brystet frem, ikke ligg flatt på benken. Det skal være sete og øverste del av ryggen som skal ligge på benken. Stangen bør treffe på den nederst tredjedel på brystmuskel. Det er litt vanskelig å forklare, det du kan gjøre er å få noen som kan teknikken til vise deg. Selv elsker jeg Benkpress, husker da jeg begynte, 60kg i max. Nå presser jeg opp 175kg - Rett teknikk, rett trening, rett mat, er det samme som fremgang, mye fine oppturer og selvtillit. Stå på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Prøv teknikken som Zorro beskriver, men vær klar over at det er ganske tøft for korsryggen. Ellers er benkpress _egentlig_ ikke en veldig god ren brystøvelse - det er kjapt å la skuldrenes fremside og triceps gjøre mye av jobben. Banen er ikke perfekt for trening av brystmuskelen, som i sin funksjon fører armene frem og sammen foran brystet (ikke bare rett frem slik man tvinges til med stang). Suppler derfor gjerne brysttreninga di med flies-øvelser med manualer. Du finner mange fine øvelser her: http://www.exrx.net/Exercise.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aben Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Kanskje du bør prøve et bredere tak på stanga.. Hvis det er for smalt er det mer triceps som trenes fremfor brystet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søkende Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Prøv teknikken som Zorro beskriver, men vær klar over at det er ganske tøft for korsryggen. Ellers er benkpress _egentlig_ ikke en veldig god ren brystøvelse - det er kjapt å la skuldrenes fremside og triceps gjøre mye av jobben. Banen er ikke perfekt for trening av brystmuskelen, som i sin funksjon fører armene frem og sammen foran brystet (ikke bare rett frem slik man tvinges til med stang). Suppler derfor gjerne brysttreninga di med flies-øvelser med manualer. Du finner mange fine øvelser her: http://www.exrx.net/Exercise.html Hallo, for en figur den dokke-dama hadde!!! Har ikke hofter i det hele tatt...*flire* http://www.exrx.net/Lists/MFemale.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hallo, for en figur den dokke-dama hadde!!! Har ikke hofter i det hele tatt...*flire* http://www.exrx.net/Lists/MFemale.html Ikke flir av det, da - jeg ser ikke så ulik ut den derre når jeg er "i slag". Skjønt, puppene er ikke heeeelt den samme sizen, dahh... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søkende Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Ikke flir av det, da - jeg ser ikke så ulik ut den derre når jeg er "i slag". Skjønt, puppene er ikke heeeelt den samme sizen, dahh... ;o) Yihaa....virkelig? Den dama er jo muskelverdens svar på Barbie. Ja,ja. Vi får se etter fødselen din, kjære. Kansje du aldri vil se ut som Muscle-babe igjen! ) *ekkel latter* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Yihaa....virkelig? Den dama er jo muskelverdens svar på Barbie. Ja,ja. Vi får se etter fødselen din, kjære. Kansje du aldri vil se ut som Muscle-babe igjen! ) *ekkel latter* *kaste småstein på* Åssen går det med treningsprosjektet ditt, forresten..? Þ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søkende Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 *kaste småstein på* Åssen går det med treningsprosjektet ditt, forresten..? Þ Jeg er i full sving! Så spar spydighetene du lada opp..) Ser du ikke at jeg deler ut treningstips i øst og vest...he he. Mine overarmer måler i full flex 31 cm. Ikke værst?! Hvordan er magemålet? Runda 100 cm enda?? *mean* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg er i full sving! Så spar spydighetene du lada opp..) Ser du ikke at jeg deler ut treningstips i øst og vest...he he. Mine overarmer måler i full flex 31 cm. Ikke værst?! Hvordan er magemålet? Runda 100 cm enda?? *mean* fortell - fortell , hva gjør du ? Hva spiser du , hva og hvordan trener du osv. ? Jeg innbiller meg at jo mer jeg vet om trening og spising jo slankere og sprekere blir jeg også. TRor du at det er noe i det ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg er i full sving! Så spar spydighetene du lada opp..) Ser du ikke at jeg deler ut treningstips i øst og vest...he he. Mine overarmer måler i full flex 31 cm. Ikke værst?! Hvordan er magemålet? Runda 100 cm enda?? *mean* Med sf-mål som en fødeklar i uke 27 er jeg redd at midjemålet blir bøygen når kroppen "min" skal gjenerobres.. *sukk* Stå på du, da! Du får bli støttespilleren min utover høsten - du og Amiga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søkende Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 fortell - fortell , hva gjør du ? Hva spiser du , hva og hvordan trener du osv. ? Jeg innbiller meg at jo mer jeg vet om trening og spising jo slankere og sprekere blir jeg også. TRor du at det er noe i det ? Ja, så lenge man VET og ikke GJØR er det jo nesten som poitikere foran valget...) Jeg har forøvrig spist marsipankake, 8 flak med Prigles og 3 tacoskjell i dag. Hurra for sunnheten. Ellers trener jeg tre ganger i uka med styrke og 20 min aerobic trening, + litt utflytende sunn kosthold. Røyker gjør jeg enda. Men biceps har jeg! Sannheten skulle frem.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.