Gå til innhold

Test ditt syn på verden


Taj Mahal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Taj Mahal

    15

  • sherlock

    9

  • flisa

    4

  • naiv

    4

Mest aktive i denne tråden

Fikk 31 riktige svar, et mer enn enn DOLs mest standhaftige muslim noe som går fullstendig imot mine beste fordommer. Hvordan i alle dager klarte du å få 30 rette, Taj Mahal ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 31 riktige svar, et mer enn enn DOLs mest standhaftige muslim noe som går fullstendig imot mine beste fordommer. Hvordan i alle dager klarte du å få 30 rette, Taj Mahal ?

Kan ikke se at du faktisk fikk den poengsummen du hevder. Hvem som helst kan jo bare skrive slik. Du må jo klippe og lime vet du!

Nei, du fikk nok langt færre poeng, derfor ditt sure oppstøt tipper jeg :-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 av 40 poeng. Godt gjort. Forutsetter normalt at du leser vitenskapelige tidsskrift.

:-)

Leser du vitenskapelige tidsskrifter da?

Godt gjort! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Leser du vitenskapelige tidsskrifter da?

Godt gjort! *s*

Det leser jeg nok ikke, men jeg har vel snappa opp litt her og der. I tillegg til å være skeptiker var jeg dessuten heldig med gjettinga, he he.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at du faktisk fikk den poengsummen du hevder. Hvem som helst kan jo bare skrive slik. Du må jo klippe og lime vet du!

Nei, du fikk nok langt færre poeng, derfor ditt sure oppstøt tipper jeg :-Þ

Hva ?!?, her innrømmer jeg at jeg gikk på limpinnen hele 9 ganger og så antyder du at jeg gjorde flere feil. FY !

Svarte blant annet ja på at kirken trodde jorden var flat og at tsjernobyl ulykken ville føre til 1000 flere krefttilfeller. Videre, 11, 12, 25, 27, 28 ,32, 35. Spørsmål 11var spesielt bittert, siden jeg bare svarte ja pga pedagogisk korrekthet. Synest jeg burde ha fått riktig på spørsmål 35, siden "atomvåpen livstilen" faktisk kan utrydde oss fra jordens overflate.

PS Det går ikke an å bruke klipp og lim metoden for å bekrefte antall riktige svar på denne testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ?!?, her innrømmer jeg at jeg gikk på limpinnen hele 9 ganger og så antyder du at jeg gjorde flere feil. FY !

Svarte blant annet ja på at kirken trodde jorden var flat og at tsjernobyl ulykken ville føre til 1000 flere krefttilfeller. Videre, 11, 12, 25, 27, 28 ,32, 35. Spørsmål 11var spesielt bittert, siden jeg bare svarte ja pga pedagogisk korrekthet. Synest jeg burde ha fått riktig på spørsmål 35, siden "atomvåpen livstilen" faktisk kan utrydde oss fra jordens overflate.

PS Det går ikke an å bruke klipp og lim metoden for å bekrefte antall riktige svar på denne testen.

Testen (eller varianter av den) er prøvd av over 1000 studenter og andre.

Følgende testresultater er typiske:

- 15 rette: Middels for elev på videregående skole

- 20 rette: Litt over middels for sivilingeniørstudenter i første årskurs ved NTNU

- 25 rette: Middels for en nyutdannet sivilingeniør

- 30 rette: Middels for en professor i realfag/teknologi

- 35 rette: Ekstremt sjelden, hvis man ikke har vært bort i den slags før.

- 40 rette: Hittil vet jeg bare om en som har klart alle. Han hadde hovedfag i biologi, 10 vekttall i kjemi, og 14 års praksis fra en miljøorganisasjon.

--------------------------------------------

Ja,ja...tøfft av deg å innrømme ALLE dine lissom 9 feil :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen (eller varianter av den) er prøvd av over 1000 studenter og andre.

Følgende testresultater er typiske:

- 15 rette: Middels for elev på videregående skole

- 20 rette: Litt over middels for sivilingeniørstudenter i første årskurs ved NTNU

- 25 rette: Middels for en nyutdannet sivilingeniør

- 30 rette: Middels for en professor i realfag/teknologi

- 35 rette: Ekstremt sjelden, hvis man ikke har vært bort i den slags før.

- 40 rette: Hittil vet jeg bare om en som har klart alle. Han hadde hovedfag i biologi, 10 vekttall i kjemi, og 14 års praksis fra en miljøorganisasjon.

--------------------------------------------

Ja,ja...tøfft av deg å innrømme ALLE dine lissom 9 feil :-D

-30 rette: Middels for en professor i realfag/teknologi.

DU har lurt oss hele tiden, egentlig er du en professor i realfag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-30 rette: Middels for en professor i realfag/teknologi.

DU har lurt oss hele tiden, egentlig er du en professor i realfag.

For å få frem dette igjen, måtte jeg gå igjennom hele testen en gang til. Jeg trykket bare på galt/uenig og fikk 35 riktig av 40 :)

Vel, jeg er en ærlig sjel, å lurer ingen. Har heller aldri hevdet at jeg er dum :-D

Hva med deg da? er du Professor i realfag kanskje? hæ?

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 av 40 poeng. Godt gjort. Forutsetter normalt at du leser vitenskapelige tidsskrift.

Og dette fra en helt vanlig nami-lærer :o), som ikke leser vitenskepelige tidsskrifter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 av 40 poeng. Godt gjort. Forutsetter normalt at du leser vitenskapelige tidsskrift.

Og dette fra en helt vanlig nami-lærer :o), som ikke leser vitenskepelige tidsskrifter...

he he

- 15 rette: Middels for elev på videregående skole - 20 rette: Litt over middels for sivilingeniørstudenter i første årskurs ved NTNU - 25 rette: Middels for en nyutdannet sivilingeniør - 30 rette: Middels for en professor i realfag/teknologi - 35 rette: Ekstremt sjelden, hvis man ikke har vært bort i den slags før. - 40 rette: Hittil vet jeg bare om en som har klart alle. Han hadde hovedfag i biologi, 10 vekttall i kjemi, og 14 års praksis fra en miljøorganisasjon.#

#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 av 40 poeng. Normalt opplyst. For voksne over 25 år bør nok tallet ligge over 20.

Flaut

Ikke noe å være flau over Flisa. Du er ærlig :) de fleste andre her bare juger, eller så har de jukset ved å lese hvordan man kan få best poeng av det innlegget jeg skrev lenger nede her.

Hittentil tror jeg det kun er to stk som har tatt testen på ærlig vis.

å være normalt opplyst er vel ikke noe å være flau over vel?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til å ta iq testen også og poste resultatet her

:-D

Den er litt vanskligere å jukse med he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

til å ta iq testen også og poste resultatet her

:-D

Den er litt vanskligere å jukse med he he

Hvor vanskelig er det å ljuge om resultatet, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til å ta iq testen også og poste resultatet her

:-D

Den er litt vanskligere å jukse med he he

Take it or leave it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...