Gå til innhold

Test ditt syn på verden


Taj Mahal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Taj Mahal

    15

  • sherlock

    9

  • flisa

    4

  • naiv

    4

Mest aktive i denne tråden

Prøvde å jukse, men endte bare opp med en lavere poengsum.:-).

NB. Prøvde ikke å jukse for å få et bedre resultat, men for å sjekke om det var sant at det var vanskeligere å jukse på denne testen. Liksom ingen vits å skryte med et mer eller mindre anonymt nick, unntatt når det gjelder utseende, inntekt, kjønn og lignende selvfølgelig.

Forresten, er det ikke litt pussig at personer som scorer høyt på iq tester ofte er like lettlurte som som bare scorer over gjennomsnittet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nesten river ingen mann av hesten ;-) Jeg trakk meg ut da jeg så det var hele FØRTI spørsmål, jeg.

Mm.. jeg sleit litt underveis, da jeg trodde jeg var nesten i mål - og oppdaget at det bare sto 21 av 40, altså knapt halvveis..

Men som med så mye annet: det føltes godt å ha gjort det! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å jukse, men endte bare opp med en lavere poengsum.:-).

Da var du bare ikke smart nok *fnis* :-Þ

:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å være flau over Flisa. Du er ærlig :) de fleste andre her bare juger, eller så har de jukset ved å lese hvordan man kan få best poeng av det innlegget jeg skrev lenger nede her.

Hittentil tror jeg det kun er to stk som har tatt testen på ærlig vis.

å være normalt opplyst er vel ikke noe å være flau over vel?!

Jo, det er flaut når jeg er utdannet i kjemi! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uglemor

39 av 40 poeng - du har sannsynligvis prøvd flere ganger, eller du har besøkt denne siden....

OK - jeg gløttet litt på svarene i sta... Egentlig fikk jeg 24 poeng:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...