Gå til innhold

Test ditt syn på verden


Taj Mahal

Anbefalte innlegg

Gjest Raglan

19 av 40 poeng. Normalt opplyst. For voksne over 25 år bør nok tallet ligge over 20.

Flaut

Du er deg selv lik du. Alltid ærlig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Taj Mahal

    15

  • sherlock

    9

  • flisa

    4

  • naiv

    4

Mest aktive i denne tråden

Hvor vanskelig er det å ljuge om resultatet, da?

har jo skrevet en ganske god fazit lenger nede her da. Så da blir det jo lett. Om man ikke viser sitt første resultat osv.

Så om vi har så mange som er skjeldene kloke her inne, så kan de jo glatt ta iq testen å vise resultatet her. Om de ikke har noe å skjule ;o)

Tipper INGEN kommer til å gjøre det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

har jo skrevet en ganske god fazit lenger nede her da. Så da blir det jo lett. Om man ikke viser sitt første resultat osv.

Så om vi har så mange som er skjeldene kloke her inne, så kan de jo glatt ta iq testen å vise resultatet her. Om de ikke har noe å skjule ;o)

Tipper INGEN kommer til å gjøre det!!

Mener du at resultatet på den testen du linket til har sammenheng med klokskap?

Da blander du nok klokskap med _kunnskap_ om et bestemt emne - og det er noe ganske annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at resultatet på den testen du linket til har sammenheng med klokskap?

Da blander du nok klokskap med _kunnskap_ om et bestemt emne - og det er noe ganske annet!

hvis du ser i bunnen av testen så oppfordres det til å ta iq testen om man ikke er fornøyd. Nå var det en her inne som synes det ikke var noe særlig å ha HELE 9 feil.......

blandt annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Når jeg ser nedover tråden så tyter det fram et fenomen vi ikke skal være stolte av.

Axel Sandemose skrev en roman i 1933 som heter "En flyktning krysser sitt spor", der kan vi lese om byen Jante som hadde lover som ikke skulle slippe fram noen som trodde de var noe mer enn andre.

Eller Øystein Sunde: Du skakk'e komma her og komma her (og være sær).

He-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ser nedover tråden så tyter det fram et fenomen vi ikke skal være stolte av.

Axel Sandemose skrev en roman i 1933 som heter "En flyktning krysser sitt spor", der kan vi lese om byen Jante som hadde lover som ikke skulle slippe fram noen som trodde de var noe mer enn andre.

Eller Øystein Sunde: Du skakk'e komma her og komma her (og være sær).

He-he.

Skal det være no' mer før jeg stenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ser i bunnen av testen så oppfordres det til å ta iq testen om man ikke er fornøyd. Nå var det en her inne som synes det ikke var noe særlig å ha HELE 9 feil.......

blandt annet

Fikk fortsatt 9 feil, LOL

Mensa-test

34 poeng av 43 mulige.

Hvor mange fikk du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk fortsatt 9 feil, LOL

Mensa-test

34 poeng av 43 mulige.

Hvor mange fikk du ?

Å fy flate hvor kjappt du tok de to lange testene! *imponert*

Iq test? nei, den tør jeg ikke ta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy flate hvor kjappt du tok de to lange testene! *imponert*

Iq test? nei, den tør jeg ikke ta :)

Kanskje du gjør lurt i la være å ta testen, den er slitsom. Men hvordan visste du at det var vanskeligere å jukse på denne testen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nesten.

Men nesten river ingen mann av hesten ;-) Jeg trakk meg ut da jeg så det var hele FØRTI spørsmål, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du gjør lurt i la være å ta testen, den er slitsom. Men hvordan visste du at det var vanskeligere å jukse på denne testen ?

derfor jeg har blitt fortalt hvordand den foreløper, desuten har jeg vært å kikket litt på den. UTEN å ha i tankene å jukse. Men skjønner jo at det ikke ville være ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derfor jeg har blitt fortalt hvordand den foreløper, desuten har jeg vært å kikket litt på den. UTEN å ha i tankene å jukse. Men skjønner jo at det ikke ville være ett.

være lett mente jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...