Gjest Hårstrikk Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 ..forelsket. Har en kjæreste som jeg har vært sammen med i over et år, men det er en gutt i klassen min jeg bare ikke klarer å få ut av hjernen! Han har et utseende som tiltrekker meg. Dessuten utfyller hans indre kvaliteter det jeg savner hos min kjæreste.. Vil prøve å bli kjent med han. (Har bare noen timer sammen) Må finne ut om jeg skal ta av og satse, eller glemme han.. Noen med erfaringer og råd? Burde jeg tenke at gresset nok er grønnere på den andre siden? Og hvordan skal jeg bli kjent med han når vi begge er sjenerte? Venn vil jeg bli med han uansett. Takker for eventuelle svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55657-hemmelig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Kjenner meg igjen... Det er ganske vanlig at man, når man ikke lenger har de store forelskete magefølelsene i et forhold, finner et substitutt i nærmeste omgangskrets som man kan overføre følelsene til. Jeg ser ikke at det er dette som er tilfellet for deg, men det kan godt hende. I begge mine langvarige forhold fant jeg på slutten en eller annen i skole/jobb-miljø som jeg innbilte meg selv at jeg var forelsket i. Ikke nok med det, jeg innbilte meg også at denne personen var helt perfekt, og at alt ville bli bedre dersom jeg kom sammen med ham! Men i begge tilfellene gjaldt det derimot at straks det ble slutt mellom meg og kjæresten, falt også interessen for denne andre. Det var altså tydelig at jeg bare hadde "laget" en interesse pga kjedsomhet og mangel på spenning i hverdagen. Slik jeg ser det kan dine "følelser" for den andre gutten være enten 1) Ekte. Isåfall må du slå opp med kjæresten din før du gjør noe som helst annet. 2) Falske. Isåfall har du innbilt deg disse følelsene pga mangel på slike i forholdet. Da bør du også slå opp med kjæresten. Konklusjon: Slå opp uansett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/55657-hemmelig/#findComment-229534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.