Gå til innhold

Overflødig fett

Gjest jokkemokk

Anbefalte innlegg

Gjest jokkemokk

Hei

Er en gutt/mann på 37 år som sliter med alt for mye fett rundt mageregionen. Er ganske slank elers på kroppen.

Er 186 høy (ganske dårlig trent)

Mitt største problem er at jeg har slanket meg endel. Veide i utgangspunktet 98 kg. Men har nå gått ned til ca. 90. Men fettet rundt magen blir bare slappere (og eklere)Det forsvinner ike. Er eneste mulighet opperasjon tro? I tilfeller er det dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du kun har slanket deg via kostomlegging og ikke trening, så vil det absolutt ha god effekt å trene. Oppstramming av muskulatur medfører også oppstramming av huden utenpå.

Med trening mener jeg f.eks. en kondisjonsaktivitet (løping, sykling, roing e.l.) kombinert med diverse styrkeøvelser - ikke bare situps!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...