bodilb Skrevet 27. mai 2002 Skrevet 27. mai 2002 Hvilken funksjon/filter er brukt når det er tynne, tynne vannrette streker over et bilde? mvh 0 Siter
melania Skrevet 28. mai 2002 Skrevet 28. mai 2002 Da er det brukt noe som heter rasterising. eh.. skrives med z rasterize.... du finner det under layer oppe på menylinjen. 0 Siter
bodilb Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Skrevet 28. mai 2002 eh.. skrives med z rasterize.... du finner det under layer oppe på menylinjen. Takk for svar, melania. Jeg kan vel for lite, for jeg skjønte ikke noe av det, åpnet et bmp.bilde i photoshop (har 5.5) men så ikke noe rasterize på layer-menyen. Men jeg finner på noe annet istedet :-) mvh 0 Siter
melania Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Takk for svar, melania. Jeg kan vel for lite, for jeg skjønte ikke noe av det, åpnet et bmp.bilde i photoshop (har 5.5) men så ikke noe rasterize på layer-menyen. Men jeg finner på noe annet istedet :-) mvh oki... hm... jeg vet egentlig ikke hvor du finner/om du finner det i photoshop 5, for jeg har bare 6.0 og 7.0 her.... men nå vet du hva det heter i hvert fall. går det ikke an å søke i en hjelp-fil eller noe? 0 Siter
bodilb Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Skrevet 1. juni 2002 oki... hm... jeg vet egentlig ikke hvor du finner/om du finner det i photoshop 5, for jeg har bare 6.0 og 7.0 her.... men nå vet du hva det heter i hvert fall. går det ikke an å søke i en hjelp-fil eller noe? Jo, det går an. Takk skal du ha :-) mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.