Gå til innhold

FU: vanlig såpe, intimsåpe, eller bare vann???


Gjest eg berre spyr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    7

  • tiliti

    3

  • Babette

    3

  • favn

    3

Mest aktive i denne tråden

Jeg har sett bilde av henne, hun bruker GARANTERT kreppetang! :-)

Dere skulle bare vite...*hvisker* Hårbørste ,hårstrikker ,hårbøyle ,klemmer ,løshår og alt mulig... Ikke rart hun trenger balsam ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Bruker du shampo og balsam nedentil? Hårskum og spray også?

Men ikke krølltang vel? Eller....

Kreppetanga er uunnværlig. Nå lurer jeg på rastafletter. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Er det grevling bildet du har sendt til henne ? *ler*

Grevlingbildet blir hvor det er. Din bror underholder dragen for øyeblikket. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreppetanga er uunnværlig. Nå lurer jeg på rastafletter. ;-)

Det kan bli stilig.

Leste en gang at Marilyn Monroe bleket trekanten med vannstoffhyperoksyd. Det høres litt brutalt ut. Vel er det så at hensikten helliger midlet, og blond er best, men:

Det går en grense for hvor blond man bør bli. Da heller rasta. Eller hva med en grei kjerringpermanent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Det er vel like renslig å bruke varmt vann som å bruke såpe vel? Dessuten kan du forstyrre pH verdien i skrittet ved å bruke for sterk såpe.

Men hvis det går bra å bruke den såpen du bruker, så bruk nå vel den da for guds skyld, og slutt å mase!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg bruker som regel bare vann, men jeg vasker meg huksittende i dusjen. Under mens og når jeg skal barbere meg bruker jeg den dusjsåpa vi har (som regel Vaseline Intensive Care), men bare på utsiden. Jeg er ikke plaget med noen form for underlivsplager, og har aldri fått noen klager fra gubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eg berre spyr

Det er vel like renslig å bruke varmt vann som å bruke såpe vel? Dessuten kan du forstyrre pH verdien i skrittet ved å bruke for sterk såpe.

Men hvis det går bra å bruke den såpen du bruker, så bruk nå vel den da for guds skyld, og slutt å mase!!!

Mase? Synes du jeg maser? Hvorfor blir du så aggresiv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Jeg bruker Asan Intimsåpe uten parfyme - selvsagt ikke innvortes, bare på utsiden.

Bare vann blir litt for lite for renhets-følelsen, mens vanlig såpe er altfor sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Jeg bruker Asan Intimsåpe uten parfyme - selvsagt ikke innvortes, bare på utsiden.

Bare vann blir litt for lite for renhets-følelsen, mens vanlig såpe er altfor sterkt.

Jeg har forresten aldri hatt sopp eller andre plager *banker i bordet*, men jeg har merket lett irritasjon når jeg har prøvd meg på å bruke vanlig såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker zalo, og det funker helt fint.

Det å vaske seg med bare vann høres skikkelig disgusting ut. Æsj ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...