Gå til innhold

FU: vanlig såpe, intimsåpe, eller bare vann???


Gjest eg berre spyr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    7

  • tiliti

    3

  • Babette

    3

  • favn

    3

Mest aktive i denne tråden

Vann ja.Kun vann.Og etter et par uker var resultatet et underliv som ble stabilt som aldri før.

Ikke lukter det,ikke ser det ekkelt ut,og overhodet ingen infeksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte vanlig såpe før, - nå bruker jeg kun Asan. Og - JO jeg har endel småplager - fordi jeg dusjer og vasker meg for Mye,- men de plagene tar jeg i forhold til å føle meg "møkkete". Jeg får tendens til sopp rett før mens, hver eneste gang.

Jeg ble også forundret over de som bare brukte vann. Men de påstår at det "regulerer" seg seg hva gjelder lukt etc. - jeg tror ikke jeg hadde orket å gå gjennom DEN reguleringen:-)

Nei,reguleringen var ikke så skøy.Tok ikke mer enn to uker,men det var ikke MORRO liksom.

Men jeg var pent nødt.På tross av forskjellige typer vaskemiddel,undertøy,medisiner,salver,intimsåper,såper og whatever du kan tenke deg fikk jeg bakteriell vaginose og sopp annen hver måned,gjerne oftere.Og slet som bare pokker med å bli kvitt det igjen.Dette pågikk i 2-3 år.

Etter at jeg gikk over til vann for 4 år siden har jeg hatt 2 infeksjoner. (sopp) som gikk tilbake veldig raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,reguleringen var ikke så skøy.Tok ikke mer enn to uker,men det var ikke MORRO liksom.

Men jeg var pent nødt.På tross av forskjellige typer vaskemiddel,undertøy,medisiner,salver,intimsåper,såper og whatever du kan tenke deg fikk jeg bakteriell vaginose og sopp annen hver måned,gjerne oftere.Og slet som bare pokker med å bli kvitt det igjen.Dette pågikk i 2-3 år.

Etter at jeg gikk over til vann for 4 år siden har jeg hatt 2 infeksjoner. (sopp) som gikk tilbake veldig raskt.

Begynte med å vaske meg to ganger daglig med kun vann på klut.Så en gang daglig.Etter noen dager kun med klut i dusjen,og etter to uker var det med hendene i dusjen annenhver dag.

Luktet aldri plagsomt mye,men det var en viss forskjell de første to ukene.Samtidig var jeg svært nervøs med hensyn til folk rundt meg/sexliv osv .. man merker jo gjerne ikke sin egen lukt :-)

Men det gikk smertefritt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest malun

Syns folk som må såpe inn slimhinnene sine daglig for ikke å føle seg ekle virker litt tvangspreget.

Hvem snakker om daglig? Hver tredje fredag i måneden funker helt fint for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...