Gå til innhold

Shape Patch - slankeplaster

Gjest sister rain

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis dette har vært på markedet siden 1992 (altså i 10 år), hvorfor har jeg aldri hørt om det før? Det blir for lettvindt tror jeg.

I tillegg bidrar det ikke til å virke seriøst når artikkelen er stappfull av skrivefeil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd slankeplastret og anbefaler deg å gjøre det samme.

Matlysten\sultfølelsen gikk kraftig ned,og jeg tenkte ikke på mat før jeg følte meg vissen i kroppen,og hadde faktisk glemt å spise.

For min del ble manglende matlyst et så stort problem at jeg sluttet med plastret,derfor vet jeg ikke hvor mange kilo du kan forvente å gå ned.

Plastret hadde god effekt fra første dag.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PecMan

Jeg har prøvd slankeplastret og anbefaler deg å gjøre det samme.

Matlysten\sultfølelsen gikk kraftig ned,og jeg tenkte ikke på mat før jeg følte meg vissen i kroppen,og hadde faktisk glemt å spise.

For min del ble manglende matlyst et så stort problem at jeg sluttet med plastret,derfor vet jeg ikke hvor mange kilo du kan forvente å gå ned.

Plastret hadde god effekt fra første dag.

Lykke til.

"Jeg har prøvd slankeplastret og anbefaler deg å gjøre det samme. Matlysten\sultfølelsen gikk kraftig ned,og jeg tenkte ikke på mat før jeg følte meg vissen i kroppen,og hadde faktisk glemt å spise. "

Det høyrtest ikkje bra ut. Det dummaste ein gjer er å svelte seg og samtidig undertrykkje svoltfølelsen. Viss ein undertrykkje svolfølelsen må ein vere bevisst på å få i seg nok kaloriar og proteinar, slik at ein ikkje mistar muskelmasse eller at forbrenninga går ned. For, mistar ein musklar går forbrenninga ned, og ein legg lettare på seg igjen fett seinare. Ond sirkel, det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...