Gjest sister rain Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Noen som har testet dette? Hvor lenge brukte du det og hvor mange kilo mistet du? For andre intresserte er det dette jeg snakker om; http://www.shapepatch.no/index.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hvis dette har vært på markedet siden 1992 (altså i 10 år), hvorfor har jeg aldri hørt om det før? Det blir for lettvindt tror jeg. I tillegg bidrar det ikke til å virke seriøst når artikkelen er stappfull av skrivefeil... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stina-72 Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg har prøvd slankeplastret og anbefaler deg å gjøre det samme. Matlysten\sultfølelsen gikk kraftig ned,og jeg tenkte ikke på mat før jeg følte meg vissen i kroppen,og hadde faktisk glemt å spise. For min del ble manglende matlyst et så stort problem at jeg sluttet med plastret,derfor vet jeg ikke hvor mange kilo du kan forvente å gå ned. Plastret hadde god effekt fra første dag. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PecMan Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg har prøvd slankeplastret og anbefaler deg å gjøre det samme. Matlysten\sultfølelsen gikk kraftig ned,og jeg tenkte ikke på mat før jeg følte meg vissen i kroppen,og hadde faktisk glemt å spise. For min del ble manglende matlyst et så stort problem at jeg sluttet med plastret,derfor vet jeg ikke hvor mange kilo du kan forvente å gå ned. Plastret hadde god effekt fra første dag. Lykke til. "Jeg har prøvd slankeplastret og anbefaler deg å gjøre det samme. Matlysten\sultfølelsen gikk kraftig ned,og jeg tenkte ikke på mat før jeg følte meg vissen i kroppen,og hadde faktisk glemt å spise. " Det høyrtest ikkje bra ut. Det dummaste ein gjer er å svelte seg og samtidig undertrykkje svoltfølelsen. Viss ein undertrykkje svolfølelsen må ein vere bevisst på å få i seg nok kaloriar og proteinar, slik at ein ikkje mistar muskelmasse eller at forbrenninga går ned. For, mistar ein musklar går forbrenninga ned, og ein legg lettare på seg igjen fett seinare. Ond sirkel, det der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.