tren hardt! Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 ja jeg har drukket både afi-nutrin og tatt proteinpulver(kreatin ,var det det het tror jeg) Jeg har sett etter sånne weight-gainer produkter.. har du noen navn på de? jeg har søkt litt på internett,men fant ikke noe om dette... du hadde snakket noe om dette med Dorthe for en stund siden... lurte på om du visste noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tren hardt! Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 jeg har drukket både afi-nutrin og tatt proteinpulver(kreatin ,var det det het tror jeg) Jeg har sett etter sånne weight-gainer produkter.. har du noen navn på de? jeg har søkt litt på internett,men fant ikke noe om dette... du hadde snakket noe om dette med Dorthe for en stund siden... lurte på om du visste noe? http://www.Proteinfabrikken.no har en weight-gainer de kaller "Big Mass Gainer". Jeg har ikke prøvd denne, men jeg bruker proteinet deres, som er av svært god kvalitet. Ellers så har også alle de store prodesentene av slike tilskudd, Twinlab, Multipower, Eiselt, osv en gainer, men hvorfor kjøpe av dem når du kan få kjøpt et helnorskt kvalitetsprodukt til en rimligere pris? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.