Gå til innhold

De jævla edderkoppene


Gjest Raglan

Anbefalte innlegg

Gjest Raglan

er overalt her vi bor. Det auler av disse ekle krypene !!!!!!!!!!!

På badet, foran vinduene og på terrassen, det mangler bare at det kommer en inn i bilen.

Og jeg haaaaaater dem............og vemmes hvis jeg får et nett i ansiktet.

Liker egentlig godt høsten jeg *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    6

  • Melaisa

    5

  • naiv

    5

  • Ulv I Faarikaal

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Raglan

Ikke liker du edderkopper - ikke liker du hester. Hva blir det neste?

Hester liker jeg jo da - men er redd dem. Synes de er grasiøse og elegante , men så jævla svære.

Edderkopper er ikke godt for noe, de bare skremmer folk.

De kommer dalende lydløst ned fra taket i en tynn heslig tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Uææææ, enig med deg!! Edderkopper er gufne! Det eneste som er bra med dem er at de ikke fins i tuer, sånn som maur...

Tenk deg å støte på en edderkopptue i skogen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Uææææ, enig med deg!! Edderkopper er gufne! Det eneste som er bra med dem er at de ikke fins i tuer, sånn som maur...

Tenk deg å støte på en edderkopptue i skogen!!!

Hvis jeg hadde gått meg på en edderkopptue, hadde jeg sikkert dødd av skrekk, eller bedt noen skyte meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hester liker jeg jo da - men er redd dem. Synes de er grasiøse og elegante , men så jævla svære.

Edderkopper er ikke godt for noe, de bare skremmer folk.

De kommer dalende lydløst ned fra taket i en tynn heslig tråd.

Jeg synes edderkoppene er litt søte jeg. Spiser edderkopper fluer? Eller hva er den prøver å fange i nettet sitt? Det har jeg glemt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uglemor

Hvis jeg hadde gått meg på en edderkopptue, hadde jeg sikkert dødd av skrekk, eller bedt noen skyte meg

Egentlig er det ikke bedre om høsten, men verre. Da kommer de snikende inn for å finne et sted å overvintre...

Syns jeg kan kjenne edderkopper overalt nå.

*Grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Egentlig er det ikke bedre om høsten, men verre. Da kommer de snikende inn for å finne et sted å overvintre...

Syns jeg kan kjenne edderkopper overalt nå.

*Grøss*

Det var 20 gr. ute i dag, så hva i hel*** skal de inn på badet etter da.

Og så skulle jeg ut på terrassen for å se på de nye blomstene vi plantet i dag - og hva henger og dingler mellom to av dem. Jo, en edderkopp på størrelse med en krabbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Egentlig er det ikke bedre om høsten, men verre. Da kommer de snikende inn for å finne et sted å overvintre...

Syns jeg kan kjenne edderkopper overalt nå.

*Grøss*

Det var 20 gr. ute i dag, så hva i hel*** skal de inn på badet etter da.

Og så skulle jeg ut på terrassen for å se på de nye blomstene vi plantet i dag - og hva henger og dingler mellom to av dem. Jo, en edderkopp på størrelse med en krabbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Jeg synes edderkoppene er litt søte jeg. Spiser edderkopper fluer? Eller hva er den prøver å fange i nettet sitt? Det har jeg glemt..

De eter dem.....jeg har sett på fra innsiden av vinduet. Og er de mette så pakker de dem inn i tråder. Akkurat som om de harmetiserer dem for å ha dem til senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Jeg synes edderkoppene er litt søte jeg. Spiser edderkopper fluer? Eller hva er den prøver å fange i nettet sitt? Det har jeg glemt..

De spiser fluer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Det var 20 gr. ute i dag, så hva i hel*** skal de inn på badet etter da.

Og så skulle jeg ut på terrassen for å se på de nye blomstene vi plantet i dag - og hva henger og dingler mellom to av dem. Jo, en edderkopp på størrelse med en krabbe.

En gang så jeg en svær edderkopp med sikkert hundre små edderbarn på ryggen. Den vil du ikke ha på badet ditt, det skal jeg love deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De eter dem.....jeg har sett på fra innsiden av vinduet. Og er de mette så pakker de dem inn i tråder. Akkurat som om de harmetiserer dem for å ha dem til senere

Intelligente små kryp:-) Lykkedyr er de også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Intelligente små kryp:-) Lykkedyr er de også..

Nå assosierer jeg deg med svigermor - hun sier også at de er lykkedyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang så jeg en svær edderkopp med sikkert hundre små edderbarn på ryggen. Den vil du ikke ha på badet ditt, det skal jeg love deg!

Eller ederkoppmammaen jag hadde i min fine hengeplante med sikkert en million unger. Vi kjørte over planta med bilen, vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 20 gr. ute i dag, så hva i hel*** skal de inn på badet etter da.

Og så skulle jeg ut på terrassen for å se på de nye blomstene vi plantet i dag - og hva henger og dingler mellom to av dem. Jo, en edderkopp på størrelse med en krabbe.

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Eller ederkoppmammaen jag hadde i min fine hengeplante med sikkert en million unger. Vi kjørte over planta med bilen, vi!

Hjelpe og trøste! Hvis jeg tar en stor en med støvsugeren, bare MÅ jeg bytte støvsugerpose etterpå, ellers klarer jeg ikke fri meg fra tanken på at edderkoppen kanskje kommer snikende i nattens mulm og mørke for å hevne seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Hjelpe og trøste! Hvis jeg tar en stor en med støvsugeren, bare MÅ jeg bytte støvsugerpose etterpå, ellers klarer jeg ikke fri meg fra tanken på at edderkoppen kanskje kommer snikende i nattens mulm og mørke for å hevne seg...

I støvsugerposen går de aldeles amok. Det vrimler jo av godsaker for edderkopper. Varmt er det der også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...