carma Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Knølkval derimot, det burde gå? Knølkval....? Så knotete!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrka Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Knølkval....? Så knotete!! Knotete? Du meiner vel knøttete, kvalknøttete? *forvirra* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Knotete? Du meiner vel knøttete, kvalknøttete? *forvirra* Er det knotete kvoter for kvalfangst av knølkval? *knyter opp tunga igjen* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrka Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Er det knotete kvoter for kvalfangst av knølkval? *knyter opp tunga igjen* Det er det nok! *Seier ikkje meire, men tenker mitt.* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lene3 Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Ingrid Espelid Hovig hadde et program om mat for folk med glutenintoleranse. Mat uten bygg, rug, havre og kveite var tittelen, og en eller annen bokmålsavis klarte å oversette: Mat uten bygg, rug, havre og hellefisk... "Ingrid Espelid Hovig hadde et program om mat for folk med glutenintoleranse. Mat uten bygg, rug, havre og kveite var tittelen, og en eller annen bokmålsavis klarte å oversette: Mat uten bygg, rug, havre og hellefisk... " ROFL!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lene3 Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Seinfeld! Make up Sex - The best feature of a heavy relationship; eclipsed only by "conjugal-visit sex". jo, det blir en del grusome oversetelser av fra engelsk til norsk, lol 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Er det knotete kvoter for kvalfangst av knølkval? *knyter opp tunga igjen* knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval Sjå... eg greidde å si det 10 gongar fort etter kvarandre utan at det blei feil! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval knotete kvoter for kvalfangst av knølkval Sjå... eg greidde å si det 10 gongar fort etter kvarandre utan at det blei feil! You are soooo good! Prøvde mange ganger jeg og, men fikk det ikke til :-/ Prøv deg på denne da: Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 You are soooo good! Prøvde mange ganger jeg og, men fikk det ikke til :-/ Prøv deg på denne da: Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! HA! Kongehhh!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! Fire, fine, flate flyndrer på et langt, blankt fat! HA! Kongehhh!! Dæven... Det hjelper å ha tunga i den rette munnen, skjønner jeg ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Dæven... Det hjelper å ha tunga i den rette munnen, skjønner jeg ;o) Du hadde altså ikkje det?? hmmm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Du hadde altså ikkje det?? hmmm Altså... Mente ikke sånn i dette øyeblikket da. Trening gjør mester!? Vi må kline mer...! Ingen annen utveg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Altså... Mente ikke sånn i dette øyeblikket da. Trening gjør mester!? Vi må kline mer...! Ingen annen utveg! Syns eg ser oss kline mens vi øver på "Ibsens ripsbærbusker og andre buskevekster"... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Syns eg ser oss kline mens vi øver på "Ibsens ripsbærbusker og andre buskevekster"... Nei, det hadde bare endt i krangel... Det heter RIPS, ikke RIPSBÆR! :-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Nei, det hadde bare endt i krangel... Det heter RIPS, ikke RIPSBÆR! :-p Har du ikkje betre kjepphest enn rips? hehehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Har du ikkje betre kjepphest enn rips? hehehe Teiting... ;-p *kliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiner* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg så overskriften og tenkte hva fanken slags fisk er det.....? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Teiting... ;-p *kliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiner* Herreguuuud som dere pludrer..! *streng tantemine* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Er det dyrt? Kjøpes hvor? (sorry, kan ikke svare deg på det med GI - du vet kanskje at det er avhengig av hele måtidets sammensetning, og ikke bare den enkelte ingrediens) Birdie, du vet hvor jeg kjøper durumhveten min. Ekte durum er helt gul og fantastisk å bake med. Skikkelig kvalitetsmel! Bak loff av den, folk tror du har safran i deigen eller noe, den er virkelig lekker. Og så smaker det søtt og godt. Det med GI gir jeg jamt bengen i da, SMAKEN er hovedsaken - og den er bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Birdie, du vet hvor jeg kjøper durumhveten min. Ekte durum er helt gul og fantastisk å bake med. Skikkelig kvalitetsmel! Bak loff av den, folk tror du har safran i deigen eller noe, den er virkelig lekker. Og så smaker det søtt og godt. Det med GI gir jeg jamt bengen i da, SMAKEN er hovedsaken - og den er bra! Okei, okei - har sporet opp ei sjappe med tysk innehaver, hun har en god del fra butikken "din", så da får jeg svinge innom der ved anledning. I dag ble det solkrem og leppomade fra Dr Hauschka. Bra, hæh?? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.