carma Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Herreguuuud som dere pludrer..! *streng tantemine* Ja, er vi ikke søte? ;-) Hihi.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Okei, okei - har sporet opp ei sjappe med tysk innehaver, hun har en god del fra butikken "din", så da får jeg svinge innom der ved anledning. I dag ble det solkrem og leppomade fra Dr Hauschka. Bra, hæh?? ;o) Atte jeg blir jo så stolt av deg!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrka Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg så overskriften og tenkte hva fanken slags fisk er det.....? Du er ikkje aleine, carma sleit med det same ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Atte jeg blir jo så stolt av deg!:-) *slenger over en Kleenex* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.