Gå til innhold

Har mensen noe å si?

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg slanker meg, og er nå nådd 80 kg. Er fornøyd, for jeg har gått ned fem kilo på noen få uker.

Men nå står det stille. Vekten rikker seg ikke, og da undres jeg: Kan det ha sammenheng med mensen? Har hørt at man kan bli litt "tyngre" ved mens, og kanskje noe mer vann i kroppen? Høres jon naturlig ut, for brystene sprenger jo på

;-)

Er det flere som har erfaring med dette? Og når gir det i såfall "slipp" igjen? Når mensen er over, eller etter noen dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig å samle vann i kroppen under mensen, dette forsvinner igjen når det er over! :) Du kan prøve å motvirke noe ved å drikke kjerringrokkte, som fåes på apotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest løveli

Hei.

Det er helt normalt å "legge på seg" 1-2 kg hver gang man har mensen pga vann. Ellers er det jo helt normalt når man prøver å gå ned i vekt at hvor raskt man går ned er ulikt fra måned til måned også...men dersom en fortsetter treningen + sunn mat vil en sakte men sikkert vil nå trivselsvekten..(jallfall sånn i teorien... : ) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...