Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg slanker meg, og er nå nådd 80 kg. Er fornøyd, for jeg har gått ned fem kilo på noen få uker. Men nå står det stille. Vekten rikker seg ikke, og da undres jeg: Kan det ha sammenheng med mensen? Har hørt at man kan bli litt "tyngre" ved mens, og kanskje noe mer vann i kroppen? Høres jon naturlig ut, for brystene sprenger jo på ;-) Er det flere som har erfaring med dette? Og når gir det i såfall "slipp" igjen? Når mensen er over, eller etter noen dager? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Det er vanlig å samle vann i kroppen under mensen, dette forsvinner igjen når det er over! Du kan prøve å motvirke noe ved å drikke kjerringrokkte, som fåes på apotek. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest løveli Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hei. Det er helt normalt å "legge på seg" 1-2 kg hver gang man har mensen pga vann. Ellers er det jo helt normalt når man prøver å gå ned i vekt at hvor raskt man går ned er ulikt fra måned til måned også...men dersom en fortsetter treningen + sunn mat vil en sakte men sikkert vil nå trivselsvekten..(jallfall sånn i teorien... : ) ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.