Roda Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Jeg har et engasjement som er ferdig i juni. Jeg er sykemeldt til engasjemenetet er ferdig. I oktober skal jeg ut i fødselspermisjon. Har jeg noe krav på sykepenger/ støtte fra trygdekontoret utover min sykemeldingsperiode? 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Ja, normalt har du fortsatt rett på sykepenger, hvis ikke arbeidsforholdet var veldig kortvarig (under 6 mndr) og du ikke har hatt særlig inntekt tidligere år. 0 Siter
Roda Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Skrevet 30. mai 2002 Ja, normalt har du fortsatt rett på sykepenger, hvis ikke arbeidsforholdet var veldig kortvarig (under 6 mndr) og du ikke har hatt særlig inntekt tidligere år. Engasjemenetet var/er på 4 mnd. Jeg har jobbet litt tidligere, men siden jeg har vært student har jeg ikke hatt særlig inntekt. Dette vil da si at jeg ikke får sykepenger? 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Engasjemenetet var/er på 4 mnd. Jeg har jobbet litt tidligere, men siden jeg har vært student har jeg ikke hatt særlig inntekt. Dette vil da si at jeg ikke får sykepenger? Ja - med mindre du kan dokumentere at du har et inntektstap etter at arbeidsforholdet opphørte, og forutsatt at din yrkesaktivitet er en varig endring fra tidligere år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.