Gå til innhold

FU : Hvorfor er blondiner deiligest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

11

• naiv

7

• favn

5

• avil

3

Mest aktive i denne tråden

Cheerleader

Det bare _er_ sånn. - det er noe alle vet! :-)

*slenger det lyse håret bakover idet jeg trykker på send-knappen*

Ja, ikke sant, søskenbarn..?:)

Når jeg tenker på det, så er vi jammen mange blondiner i slekta vår. Ikke rart familieselskapene alltid har vært en suksess, blondes have more fun, vet du.:)

Hils familien!:)

Den ariske rase har gode medfødte egenskaper mot å bli både deilige og veltrente. Som kjent er det en del arv inne i bildet rettet mot akkurat det.

Det at blondiner er dumme tror jeg forøvrig er en myte. Er du deilig blir du vel gjerne sett på som dum? (av alle de som er misunnelig/sjalu).

Tøys. Det er tankene som farger håret. Blondt hår, lite tanker i hodet!

Ja, ikke sant, søskenbarn..?:)

Når jeg tenker på det, så er vi jammen mange blondiner i slekta vår. Ikke rart familieselskapene alltid har vært en suksess, blondes have more fun, vet du.:)

Hils familien!:)

He he, du har rett i det. :-)

Vi har virkelig mer moro!

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du liker best brunetter altså....?

Ikke si det til noen: ei lita indisk ei i går hadde den mest faschinernde lange fletta av skinnenede sort hår nedover ryggen jeg har sett. Dagen før var det en korthåret blondine og dagen før det noe helt annet. :-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Da er du en sau og ikke en ulv :-)

Faktisk ble jeg angrepet av en sau et par ganger, de er ikke så feige. Søstra mi har en svær flokk på vestlandet.

Saubukken Morten ble tatt av lynet, stakkar, han var med sine 150 kg og kjempehorn i hvertfall ikke å spøke med. Hvis størrelsen på ballene har noe å si, da kom han langt opp på skalaen, de var 14-15 cm på langs :-)

Faktisk ble jeg angrepet av en sau et par ganger, de er ikke så feige. Søstra mi har en svær flokk på vestlandet.

Saubukken Morten ble tatt av lynet, stakkar, han var med sine 150 kg og kjempehorn i hvertfall ikke å spøke med. Hvis størrelsen på ballene har noe å si, da kom han langt opp på skalaen, de var 14-15 cm på langs :-)

Hehe. Jeg har best kjennskap til geitebukker med horn. ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...