Gå til innhold

FU : Hvorfor er blondiner deiligest?

Anbefalte innlegg

Hvis bare fargen på hår hadde vært viktig, da hadde alt vært svært så enkelt. Jeg syns det er å trekke en ting ut av en sammenheng, ikke sant ?

Ja, det viktigste er jo at summen av delene er lik med helheten og ikke større eller mindre enn antall detaljer trukket ut av en sammenheng uten konteksten i et større perspektiv.

Eller noe sånt.

Krumningen på magen betyr jo ingenting dersom den bare er myk?

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

11

• naiv

7

• favn

5

• avil

3

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Hehe. Jeg har best kjennskap til geitebukker med horn. ..

Min lille venninne spurte meg om jeg visste hvorfor elgen har horn ? Nei, sa jeg men det tror jeg du vet ! Det er fordi det hadde sett dumt ut med rundstykker ! I barnehagen læres det meste...

Har vi gått helt av sporet nå ?

Ulv I Faarikaal

Ja, det viktigste er jo at summen av delene er lik med helheten og ikke større eller mindre enn antall detaljer trukket ut av en sammenheng uten konteksten i et større perspektiv.

Eller noe sånt.

Krumningen på magen betyr jo ingenting dersom den bare er myk?

Nå er du inne på noe, damer slanker seg uten at jeg skjønner hvorfor, soler seg uten grunn også, men de spør ikke meg.

Min lille venninne spurte meg om jeg visste hvorfor elgen har horn ? Nei, sa jeg men det tror jeg du vet ! Det er fordi det hadde sett dumt ut med rundstykker ! I barnehagen læres det meste...

Har vi gått helt av sporet nå ?

Ja, nå er du på sørlandsbanen.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Helst ikke. Da blir du en dott. Holder å dementere blondinemeldingen :)

Som sagt: hadde hårfarge vært det viktigste, hadde det vært mye enklere hele greia, det værste er at jeg ikke vet hvor mye det har å si, fordi jeg aldri har skilt det ut fra helheten. Men det er det ingen som tror på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...