Gå til innhold

møkk og møkk og møkk og møkk og møkk


jacob

Anbefalte innlegg

Det er for jævlig; jeg skrev et helv..langt, og etter mitt skjønn, interessant innlegg. Klikka på forhåndsvisning og hva kom opp; "Overskriften må minst ha tre bokstaver.......med påfølgende an error has occured (eller noe sånt)". Klikka så på backknappen igjen, men kom ikke tilbake. Dette f..skapet har jeg opplevd flere ganger de to siste ukene. Jeg blir så eitranes forbanna at jeg ønsker Dol dit peppern gror, og lengere enn det. Hadde jeg hatt ei avsagd hagle hadde jeg f...meg fyrt løs på skjermen her med større pressisjon enn J. Wayne gjorde i sine glansdager. Regninga for skjermen hadde jeg sendt som vedleg med torpedo til dere:-) Hva f.. skyldes dette tøvet? Dersom du er en dataguru av rang og kan hente det frem, kan du sende det til meg på [email protected] , men det går vel ikke?

Ellers er alt vel med meg:-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vincent

Jeg har gjort meg nesten samme erfaring...

Du logger inn - skriver - og trykker forhåndvisning.

Returmelding: Du må logge deg inn.

Jaha - og det jeg skrev er selvsagt borte.

Jeg gjør ett av to:

1- Driter i å poste innlegg.

2-Skriver innlegget i en tekstbehandler, logg inn, klipp og lim. Post.

Men - faktum er at pkt. 2 er tungvint - og oftest blir det til at jeg velger alternativ 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort meg nesten samme erfaring...

Du logger inn - skriver - og trykker forhåndvisning.

Returmelding: Du må logge deg inn.

Jaha - og det jeg skrev er selvsagt borte.

Jeg gjør ett av to:

1- Driter i å poste innlegg.

2-Skriver innlegget i en tekstbehandler, logg inn, klipp og lim. Post.

Men - faktum er at pkt. 2 er tungvint - og oftest blir det til at jeg velger alternativ 1.

Jeg skriver innlegget i denne boksen, -og trykker Ctrl+A, Ctrl+C....i tilfelle .-) så lett atte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort meg nesten samme erfaring...

Du logger inn - skriver - og trykker forhåndvisning.

Returmelding: Du må logge deg inn.

Jaha - og det jeg skrev er selvsagt borte.

Jeg gjør ett av to:

1- Driter i å poste innlegg.

2-Skriver innlegget i en tekstbehandler, logg inn, klipp og lim. Post.

Men - faktum er at pkt. 2 er tungvint - og oftest blir det til at jeg velger alternativ 1.

Jeg har også opplevd det noen ganger! Hvis jeg har skrevet et langt innlegg kopierer jeg det (Ctrl-C) før jeg trykker "forhåndsvisning". Det har kommet godt med noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver innlegget i denne boksen, -og trykker Ctrl+A, Ctrl+C....i tilfelle .-) så lett atte!

Jammen det burde ikke være nødvendig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også opplevd det noen ganger! Hvis jeg har skrevet et langt innlegg kopierer jeg det (Ctrl-C) før jeg trykker "forhåndsvisning". Det har kommet godt med noen ganger.

Smart. Hvorfor har ikke jeg tenkt på det selv? *humrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...