Gjest trening/kost Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hei! Håper noen kan hjelpe meg med noen råd og tips her,trenger virkelig det.. Er ei jente på 22år,162cm og 65kg,har slitt litt med spiseforstyrrelser,perioder med masse trening,sulting,og perioder med overspising,og prøver nå å komme på rett spor igjen.. Har som følge av perioder med overspising litt for mange kilo på kroppen,selv om jeg i utgangspunktet er godt trent. Så har satt opp følgende program for trening/mat den neste måneden: (hvis jeg vet at det vil funke,kan jeg følge det til punkt og prikke,har motivasjon nå) Trening: Løpe 8km, og 20min på stepmaskin hver dag(er godt trent,vant til å trene hver dag)+trene litt vekter som går på armer,rygg og mage Mat: Før morgentrening:1meierienes iskaffe Frokost: 2grove rundstykker,1banan,1/2l.skummet melk Lunsj:2grove rundstykker med smøreost 11%fett,og 1/2l.sk.melk Middag:1boks tunfisk eller omelett+2dl(ukokt)ris+grønnsaker Kvelds:samme som frokost Hvordan virker dette her? Synes selv det er kanskje litt vel mye mat,men slik kan jeg holde planen hele uka,istedenfor og sulte seg man-fre og så skikkelig skeie ut i helga,altså holde matinntaket litt mer stabilt. Har jeg noen sjangs til å gå ned i vekt med dette her,eller må jeg da redusere matinntaket endel?Må legge til at jeg deler opp treninga i to økter pr.dag,og at jeg har en jobb hvor jeg står/går hele dagen,sitter ihvertfall aldri rolig på en stol de 7t.pr dag jeg jobber. Kan noen være så snill og komme med noen kommentarer/tips,så blir jeg kjempeglad:) Trenger virkelig det... - trening/kost 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.