trallallaaa Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg er en jente på 17år som alltid har vært litt overvektig... men jeg spiser absolutt ikke usunt. for et år siden bestemte jeg meg for å kvitte meg med noen kilo og begynte å trene oftere. jeg trener i gjennomsnitt 7-8 timer i uka med ganske høy intensitet. bl.annet aerobic, step, bodywork o.l. det som plager meg litt, er at jeg ikke har gått ned ett eneste kilo. jeg veier 74kilo, og burde egentlig veie 5 kilo mindre i forhold til høyden min. har jeg lav forbrenning.... eller er det like vanskelig for alle å bli kvitt det uønskede fettet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PecMan Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Det greiaste her er nok å gå til ein lege og få sjekka forbrenninga di, blodsukker m.m., slik at du er sikker på at problemet ikkje er fysiologisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.