Gå til innhold

Bra? Eller dårlig?

musikeren

Anbefalte innlegg

Hva mener vi om Fedon Lindberg? Og hva mener vi om å bare spise proteinrik mat? I store mengder. Ketogen diett heter det visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså musiker - foreslår et aldri så lite søk tilbake på forumet her. :oÞ

Dette har vært "hotte" diskusjoner her i en drøy ukes tid, du er på etter'n, gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså musiker - foreslår et aldri så lite søk tilbake på forumet her. :oÞ

Dette har vært "hotte" diskusjoner her i en drøy ukes tid, du er på etter'n, gutt.

På eter'n?! Har du planta skjult webkamera hos meg nå! Faan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På eter'n?! Har du planta skjult webkamera hos meg nå! Faan....

*fnise*

Men med min utrolige fintfølelse har jeg selvfølgelig latt være å kommentere noe under dine sedvanlige brautende utlegginger om Tassen og *host* Sledgehammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dulcina

"Og hva mener vi om å bare spise proteinrik mat? I store mengder. Ketogen diett heter det visst"

hei, det er litt galt når de sier at man skal *bare* spise proteinrik mat, og i stor mengde.

Ihvertfall når det gjelder ketogen dietten, det er fett som skal være høyere og være hoved energikilde. Hvis man spiser for mye protein og ja, på lav-karbohydrat diett, da resultatet mislikkes, man går ut av ketose fordi protein også omdanes til karbohydrat (glukose) gjennom glukogeogenesis (sp?) (ca. 55% glukose).

derfor skal man ha nok protein til oppbeværing av muskler men ikke så mye at det skal bli omdannet til karbohydrater.

hmm som birdie sa, mange som prater om det nå på tidligere diskusjoner, bare søk i arkivet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnise*

Men med min utrolige fintfølelse har jeg selvfølgelig latt være å kommentere noe under dine sedvanlige brautende utlegginger om Tassen og *host* Sledgehammer.

Hehehe - og _hvilken_ fintfølelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hørt om hverken mister Lundberg eller Ketogen diett, proteinrik mat sier meg ikkje så mye det heller.

Så konklusjonen her, blir att eg "driter i alt sammen", og spiser og drikker det eg har lyst på !

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lene3

Har aldri hørt om hverken mister Lundberg eller Ketogen diett, proteinrik mat sier meg ikkje så mye det heller.

Så konklusjonen her, blir att eg "driter i alt sammen", og spiser og drikker det eg har lyst på !

:)

lol geir, du som vet best!!!

enig med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol geir, du som vet best!!!

enig med deg ;)

Nå tror eg du overdriver aldri så lite !

Det var bare _mitt_ syn på saken, det er så mye "dill-dall" som folk skal/bør forholde seg til for tiden, att vi snart ikkje har tid til å leve lenger !

Den vestlige verden går bananas ! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lene3

Nå tror eg du overdriver aldri så lite !

Det var bare _mitt_ syn på saken, det er så mye "dill-dall" som folk skal/bør forholde seg til for tiden, att vi snart ikkje har tid til å leve lenger !

Den vestlige verden går bananas ! *S*

jo, folk har blitt besatt av mat og sunheten, det er helt synsyk! hvis jeg var frisk og kunne spise alt som jeg ville, skulle jeg sikkert spise litt av alt med måte og lever lykkelig ;)

men men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...