birdie Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Plutselig (les: etter reinstallering) virker ikke påminnelser ved ulike anledninger (som nannas bursdag i dag) lenger. Når jeg klikker på ikonet for bursdagen hennes i kontaktlista får jeg først spørsmål om jeg vil stole på det innebygde objektet, deretter at fila ikke kan åpnes. Outlook 2002. Hva gjør jeg? (Samtidig: har du et lurt tips vedr. spørsmålet mitt om adresselister lenger nede?) 0 Siter
Singularity Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Hva med å finne et alternativ til Outlook ? 0 Siter
birdie Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Skrevet 30. mai 2002 Hva med å finne et alternativ til Outlook ? Grmf..! Feil svar. 0 Siter
Singularity Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 Grmf..! Feil svar. Har ikke rotet så mye med Outlook selv, dessverre. Eneste idéen som jeg kan komme med er å eksportere data til et annet program, og så importere det igjen (forutsetter at det er mulig). 0 Siter
birdie Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Skrevet 30. mai 2002 Har ikke rotet så mye med Outlook selv, dessverre. Eneste idéen som jeg kan komme med er å eksportere data til et annet program, og så importere det igjen (forutsetter at det er mulig). Mhm.. Har jo forsåvidt nettopp gjort det, da - eksportert til filer på backup-cd for så å importere da nyinstalleringen var på plass. Tenkte jeg skulle forsøke å legge inn slike datoer på nytt, for å se om det kunne hjelpe da - men aner at det er en avkrysningsboks der et sted som er den egentlige løsningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.