Gjest thrine Rist Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 I løpet av 3 mnd har jeg bare est ut, 6,5 kilo. Jeg har mistet jobben, og er litt roligere pga det. Når det gjelder mat så spiser jeg 4-6 måltider om dag, og disse prøver jeg å få sunne. Hva er det som gjør at kroppen plutselig bare blir større og større? Er det noe jeg bør unngå/ikke unngå? Jeg er forøvrig allerede mer enn overvektig nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kullfred Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hvisse medikamenter kan ha bivirkninger som vektøkning, f.eks antidepressiver... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thrine Rist Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hvisse medikamenter kan ha bivirkninger som vektøkning, f.eks antidepressiver... går ikke på medisiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.