Gjest Café au lait Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei! Jeg lurer på en ting: gjør det noe å spise "kaffemat" hver dag? Jeg blir så sugen på noe om ettermiddagen, og synes det er godt med noe attåt kaffekoppen når jeg skal slappe av etter en lang dag. Det er ikke de feteste og mest usunne kaker jeg her snakker om, men f.eks rosinboller, scones, vafler(gjerne grove) osv. Jeg er ikke overvektig, og har et ganske sunt kosthold utenom(med lite fett og mye grønnsaker og frukt),samt mosjonerer jevnlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Neida, det går fint - det blir som et lite mellommåltid, det, slik du beskriver hva du spiser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrka Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Det høyrest både godt og hyggeleg ut, kosthaldet ditt er heilt sikkert sunt nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Café au lait Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Det var betryggende å høre! Da kan jeg kose meg med god samvittighet:) klemz, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.