Gå til innhold

Hvordan vil du reagere på dette?

Anbefalte innlegg

Du velger å kjøre inn i en vei som er skiltet med innkjøring forbudt(offesielt skilt), det går bra. Ingen politi som kan ta deg. En stund etter mottar du en anmeldelse, noen har anmeldt deg og har bilde bevis, du får bot for ikke å ha overhodlt veitrafikkloven.

Hvordan vil du da reagere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56446-hvordan-vil-du-reagere-p%C3%A5-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Skjedde det deg??!

Hadde blitt drittforbanne jeg.:-) Sikkelig sur! (Nå er jeg nettopp våkna)

Hvam stod klar å tok bildet? noen som har lite å gjøre? Så fremst det ikke var politiet?

Jeg ville dratt ned å sett bildet, lata som om jeg ikke huska det, eller noe....He,he si du drakk den kvelden!

Men når du først har fått en bot, er det bare å betale. jeg krangla lenge på ei parkeringsbot. Jeg bodde jo der jeg fikk bota! Men nei, det nytta ikke:-)

Åhh, så jeg hengte meg opp i det, er nok litt småsur når jeg våkner ja. Men guud det var gått å endelig få tatt igjen den natta vi mista under hjemturen. Tre timer har vi sovet! :-)

Gidder ikke har dårlig samvittighet for å ikke ha vært ute engang!

*Må koke kaffe*

Annonse

Kan hende at det er mange som har gjort slik som du og at det er folk som bor der som har sett seg lei på dette . Det kan hende at det er folk som er redde for ungene sine da det i utgangspunktet ikke skal kjøres bil der . Hadde jeg vært deg så hadde jeg ydmykt belalt boten og tenkt at neste gang så forholdere jeg meg til skiltingen .

Kan hende at det er mange som har gjort slik som du og at det er folk som bor der som har sett seg lei på dette . Det kan hende at det er folk som er redde for ungene sine da det i utgangspunktet ikke skal kjøres bil der . Hadde jeg vært deg så hadde jeg ydmykt belalt boten og tenkt at neste gang så forholdere jeg meg til skiltingen .

Det er akkurat derfor jeg vil gjøre dette. Ta bilder av biler som kjører over den forbanna broa. Det er ikke lov til å kjøre der og en måling i 2000 viste at 228 biler kjørte over brua i døgnet og derav var det 23 offesielle bussavganger. Det er ikke de som lurer seg over brua jeg vil ta, men de som svinkjører og desverre blir de som lurer seg over brua også da berørt.

Skjedde det deg??!

Hadde blitt drittforbanne jeg.:-) Sikkelig sur! (Nå er jeg nettopp våkna)

Hvam stod klar å tok bildet? noen som har lite å gjøre? Så fremst det ikke var politiet?

Jeg ville dratt ned å sett bildet, lata som om jeg ikke huska det, eller noe....He,he si du drakk den kvelden!

Men når du først har fått en bot, er det bare å betale. jeg krangla lenge på ei parkeringsbot. Jeg bodde jo der jeg fikk bota! Men nei, det nytta ikke:-)

Åhh, så jeg hengte meg opp i det, er nok litt småsur når jeg våkner ja. Men guud det var gått å endelig få tatt igjen den natta vi mista under hjemturen. Tre timer har vi sovet! :-)

Gidder ikke har dårlig samvittighet for å ikke ha vært ute engang!

*Må koke kaffe*

Nei skjedde ikke med meg. Det er jeg som vurderer å gjøre det. Ta bilder av alle som kjører over den forbanna brua, for så å anmelde dem. Se for øvrig innlegget over til chanti.

Lillelurven

Nei skjedde ikke med meg. Det er jeg som vurderer å gjøre det. Ta bilder av alle som kjører over den forbanna brua, for så å anmelde dem. Se for øvrig innlegget over til chanti.

*LOL*

He,he ja har du hørt med politiet om det er mulig? At det holder som bevis? Jeg kan godt forstå du er lei, ja. Men jeg tror du blir lite populær. Likevel, når de får tenkt seg om to ganger, skal du se du hylles som gatas Robin Hood!

He,he du e nu bra utrulig!! He,he...Du e jammen det ja!

Du, æ trur vi må ligg over, har time kl. 08.00, og han ska jo ikkje spis eller drekk først....meir om det sia!

Klæm

*LOL*

He,he ja har du hørt med politiet om det er mulig? At det holder som bevis? Jeg kan godt forstå du er lei, ja. Men jeg tror du blir lite populær. Likevel, når de får tenkt seg om to ganger, skal du se du hylles som gatas Robin Hood!

Du, æ trur vi må ligg over, har time kl. 08.00, og han ska jo ikkje spis eller drekk først....meir om det sia!

Klæm

Det var politiet som foreslo det:o) Og jeg vil ikke gjenomføre det om jeg ikke får med meg noen andre i gata til å skrive under anmeldelsene.

Vi snakkes mer om overnatting ja:p

*LOL*

Klæm

En annen ting vi vurderer å gjøre er å ta bussen på denne strekka, være to personer. Så setter vi oss helt foran i bussen for å sjekke hvor fort bussen kjører. Kjører bussen i over 30 vips anmeldelse der også.

Helt vilt og jeg hadde ikke trodd jeg skulle vurdere dette men.......

Annonse

Gjest Den opprinnelige m&m

Det var politiet som foreslo det:o) Og jeg vil ikke gjenomføre det om jeg ikke får med meg noen andre i gata til å skrive under anmeldelsene.

Vi snakkes mer om overnatting ja:p

Jeg synes det var et merkelig forslag. For video og bilder er vel ikke godkjent som bevis i retten, dersom privatpersoner tar bilder slik? Hvis det er en bro man ikke skal kjøre på må jo heller vegvesenet sørge for å sette opp fysiske sperrer?

Kanskje film kan overbevise politiet om at det er et problem, og at de må ha en akskjon for å knipe folk, men som bevis for å kunne bøtelegge folk tror jeg ikke det holder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...