Gå til innhold

FU : Hva er den beste oppfinnelsen som fins?-u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Cheerleader

5

• BettyBlue

4

• Lionn

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Det er vel ingen oppfinnelse? Hvem oppfant musikken? :o)

Klart det er en oppfinnelse, men eg vet ikkje navnet påvedkommende som fant det opp, da de hverken hadde navn eller kunne skrive på den tiden !

De bare grynta litt !

Nåvel, du har vel strengt tatt riktig så da svarer eg : 12 tone scala`en

Ps! Coca Cola kommer høgt opp på mi liste også, bare _må_ ha det !! :)

Klart det er en oppfinnelse, men eg vet ikkje navnet påvedkommende som fant det opp, da de hverken hadde navn eller kunne skrive på den tiden !

De bare grynta litt !

Nåvel, du har vel strengt tatt riktig så da svarer eg : 12 tone scala`en

Ps! Coca Cola kommer høgt opp på mi liste også, bare _må_ ha det !! :)

Ok... tolvtonemusikk kan jeg nesten godkjenne ;o)

Men det slår ikke cola'n! :o) *cocacoliker*

Annonse

Burberry-mønsteret. Får aldri nok av det. Skal tapetsere et gjestebad med det en dag. Det er aldeles praktfullt.

Jeezuz....Et helt rom med bare Burberry...Kødder du? Øynene kommer jo til å gå i kryss på de stakkars folkene som skal innom der.

Jeg er sterkt uenig med deg...Burberry-ruter er frrrryktelig stygt.

Burberry-mønsteret. Får aldri nok av det. Skal tapetsere et gjestebad med det en dag. Det er aldeles praktfullt.

Du, nå håper jeg inderlig du tuller!!!??

Burberry-mønsteret er forferdelig!! Tragisk sossete og fantasiløst! Er møkk lei av det, og kommer aldri til å vedkjenne meg det i sammenheng med meg!

Gjestebad - med Burberrymønster??

Kan man kaste opp i den doen der da?

Har du Bidèt også?

Huff!

:o)

Cheerleader

Jeezuz....Et helt rom med bare Burberry...Kødder du? Øynene kommer jo til å gå i kryss på de stakkars folkene som skal innom der.

Jeg er sterkt uenig med deg...Burberry-ruter er frrrryktelig stygt.

Bare et bad, da, ikke hele huset. Det kunne blitt litt mye.

Men jeg syns det er nydelig. Så klassisk, stilfullt og pent. Har aldri hørt om noen før, som syns det er direkte stygt, men det er da lov det også.

Annonse

Men jeg syns det er nydelig. Så klassisk, stilfullt og pent. Har aldri hørt om noen før, som syns det er direkte stygt, men det er da lov det også.

Ja,men altså...

Burberry - ??

Kom med et bedre forslag da....

Tenk på ryktet ditt!

Cheerleader

Du, nå håper jeg inderlig du tuller!!!??

Burberry-mønsteret er forferdelig!! Tragisk sossete og fantasiløst! Er møkk lei av det, og kommer aldri til å vedkjenne meg det i sammenheng med meg!

Gjestebad - med Burberrymønster??

Kan man kaste opp i den doen der da?

Har du Bidèt også?

Huff!

Jeg mener det helt alvorlig. Jeg er enig i at mønsteret ser ille ut på små sossete fjortisser i Oslo, men mønsteret er klassisk og nydelig. Syns jeg, iallfall. Det er ingenting som minner meg mer om England, enn Burberry. Og England er et fantastisk land, kunne nesten bodd der.

Ja, men altså. Greit nok å kle på seg en bukse med mønsteret på, selv om jeg aldri ville funnet på det heller, men et helt bad?? I dag tok du kaka ass.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...