Gå til innhold

FU : Hva er den beste oppfinnelsen som fins?-u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Cheerleader

5

• BettyBlue

4

• Lionn

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Nåja... spørs om du seier det samme når kroppen din og kroppen til dama di oppdager tyngdekrafta for fullt...

Tyngdekraften har for alvor oppdaget meg. Jeg har bestemt meg for at denne kampen skal den faen ikke vinne, derfor kjemper jeg aktivt mot dritten, som jo tyngdekraften faktisk er :)

Ja, faktisk kan hele tyngdekraften dra til helvete

Hva var det jeg tenkte på?

Lenge siden jeg har sett deg her forresten. Har du levd vel? :)

Tyngdekraften har for alvor oppdaget meg. Jeg har bestemt meg for at denne kampen skal den faen ikke vinne, derfor kjemper jeg aktivt mot dritten, som jo tyngdekraften faktisk er :)

Ja, faktisk kan hele tyngdekraften dra til helvete

Hva var det jeg tenkte på?

Lenge siden jeg har sett deg her forresten. Har du levd vel? :)

lever så vel så vel... DOL kjem ein visst alltid tilbake til... huff.

Og tyngdekraften kan gå og henge seg i dusjen med kniv i ryggen for min del!

Gjest sevenup

Støvsugern, oppvaskmaskina oh vaskemaskina.

Bare så teit at mor/bestemor-generasjonen ikke skjønte at de skulle si:

"Hva er alle de knappene til ? Nei, dette blir for teknisk for meg kjære, gjør det du...." så ville far/bestefar gjort husarbeid i den lykkelige tro at han var mor overlegen i teknisk innsikt.

På samme måte som de tror vi ikke kan skifte dekk eller henge opp lamper :-)

Hrmf...det siste var jo bare tull. Vi kan selvfølgelig IKKE hverken skifte dekk, henge opp lamper eller bilder, og for ikke snakke om å tapetsere og sånn..........

Annonse

terningkast6

Støvsugern, oppvaskmaskina oh vaskemaskina.

Bare så teit at mor/bestemor-generasjonen ikke skjønte at de skulle si:

"Hva er alle de knappene til ? Nei, dette blir for teknisk for meg kjære, gjør det du...." så ville far/bestefar gjort husarbeid i den lykkelige tro at han var mor overlegen i teknisk innsikt.

På samme måte som de tror vi ikke kan skifte dekk eller henge opp lamper :-)

Hrmf...det siste var jo bare tull. Vi kan selvfølgelig IKKE hverken skifte dekk, henge opp lamper eller bilder, og for ikke snakke om å tapetsere og sånn..........

Hvem er det du "vier" deg med? Hrmpfff

atombomba. la oss inderlig håpe at vi utsletter oss sjølv snart. ville jaggu vært på tide, mennesket forpester universet.

:)

Ja du har ett poeng der, det er vel bare ett tidsspørsmål før vi klarer det eneten på den ene eller den andre måten.

Atombomba er bare ett bevis på kor lite inntelligente menneskene er !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...