Gå til innhold

Eurodietten

Gjest me

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har prøvd Eurodietten?

Er det noen her som har fulgt seminarer etc. hos dr. Lindberg?

Fint om dere gidder å skrive litt om de erfaringer dere i såfall gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest punkyB

Du mener diett uten/med lite karbohydrater ?

Det har jo vært en del debatt om det her på DOL i det siste - blant annet på idretts forum tror jeg i tillegg til her. Du kan jo prøve å søke litt.

Jeg har ingen erfaringer selv - men samler på info. Er jo flere og flere som går på slike dietter - og veldig mange av de sier at det hjelper.

Det du bør gjøre er å minst kjøpe en bok. En venninne av meg går på kurs . Der får man litt veiledning - og man tar diverse prøver. Man skal komme i en 'ketosetilstand' for at kroppen skal kunne skille ut/forbrenen fett (noe sånt). Man kan også kjøpe sticks på apoteket for å måle det. Men vil du virkelig prøve det seriøst bør du jo gå på kurs for å få kyndig veiledning - og ikke minst sjekke at det er medisinsk forsvarlig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...