Gå til innhold

V.K. er der fremdeles!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det må være noen som ikke stemmer på henne?!?! Har nå krysset armer og bein i ukesvis, men blir kvitt dama...neeei!

Hun kan vel ikke vinne. Sytete, barnslig og totalt uspiselig.

Veronica er min favoritt ,helt klart.

Skrevet

Poenget nå er jo å stemme på dem man ikke vil ha ut, så hvis du har stemt på henne denne uka, har du jo gjort at hun fremdeles er der inne...stem heller på Veronica eller Espen sier jeg. De fortjener seieren.

Skrevet

Poenget nå er jo å stemme på dem man ikke vil ha ut, så hvis du har stemt på henne denne uka, har du jo gjort at hun fremdeles er der inne...stem heller på Veronica eller Espen sier jeg. De fortjener seieren.

Det som menes er at noen (idioter?) stemmer på henne slik at dama blir. Jeg stemmer bare på Veronica og har snart brukt opp alle ukepengene mine.

Skrevet

VK kan ikke vinne....Veronica eller Monica må vinne!!!!!!!

Skrevet

V.k vinner selvsagt ikke. Veronica vinner.

Der er vi i alle fall enig, rart at vk fortsatt er der.

Skrevet

Slæpp åff, virgola. VK-røya går på hue og ræva ut som førstemann på søndag. Vinner gjør hun i hvert fall ikke.

Skrevet

Der er vi i alle fall enig, rart at vk fortsatt er der.

Ja, mitt inntrykk er at hun er ei fittekjærring.

Skrevet

Dennis og VK kunne ha dratt i dag. Synd at Mikki dro. Det ligger noe deilig ekkelt over den mannen. Selvfølgelig bør Veronica vinne.

Gjest Daisy
Skrevet

Veronica må vinne, ja. IRRITERT over at hun V.K - berta er der enda...

Gjest punkyB
Skrevet

Dennis og VK kunne ha dratt i dag. Synd at Mikki dro. Det ligger noe deilig ekkelt over den mannen. Selvfølgelig bør Veronica vinne.

Enig med deg om Mikki - nå synes jeg forøvrig han dreide litt for mye mot ekkel i det siste. Disse hoftevrikkene og jukkene hans til stadighet ble litt møøøøe .

mariaflyfly
Skrevet

Kunne ikke sagt meg mer enig

Skrevet

Det som menes er at noen (idioter?) stemmer på henne slik at dama blir. Jeg stemmer bare på Veronica og har snart brukt opp alle ukepengene mine.

ogja, sånn...da er vi jaggu enige. Jeg har bestemt meg for å stemme noen ganger ekstra på veronica - selv om jeg da bb startet hverken skulle se det, eller lese om det. spørhvem som ser møøe...

Gjest Våril
Skrevet

Ikke glem at du også har ei fitte mellom beina. Det gjør deg også til ei fittekjærring :-)

Skrevet

Ikke glem at du også har ei fitte mellom beina. Det gjør deg også til ei fittekjærring :-)

Det stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...