Gå til innhold

Fatter ikke hvorfor innlegget mitt ble slettet jeg.

Anbefalte innlegg

Bli litt slemmere igjen! Nå er ikke dette morsomt lenger!

Jeg er slem når jeg føler for det, og snill når jeg føler for det. To av mine gode egenskaper: Jeg veit hva jeg mener, og jeg er ikke redd for å stå opp for det. Jeg tør også å si fra når det er en eller flere som oppfører seg bedritent. For eksempel synes jeg at det er direkte kvalmt at det er blitt morsomt for enkelte å rotte seg sammen mot Solsikke. Mobbing heter det visst, på barne- og ungdomsskolen kjenner de godt til det. Synd at noen ikke klarer å vokse fra det.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Solsikke

11

• musikeren

8

• naiv

6

• gyrken

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg er slem når jeg føler for det, og snill når jeg føler for det. To av mine gode egenskaper: Jeg veit hva jeg mener, og jeg er ikke redd for å stå opp for det. Jeg tør også å si fra når det er en eller flere som oppfører seg bedritent. For eksempel synes jeg at det er direkte kvalmt at det er blitt morsomt for enkelte å rotte seg sammen mot Solsikke. Mobbing heter det visst, på barne- og ungdomsskolen kjenner de godt til det. Synd at noen ikke klarer å vokse fra det.

Enig med deg angående Solsikke !

Ja, ikke sant? Han er en skygge av seg selv.

Det er nettopp det jeg ikke er:-) Hvis du ikke er snill nå kan det hende du får oppleve at musikeren ikke holder igjen, og det er et fryktinngytende syn! Jeg holder alltid igjen her inne, så ingen skal bli redde.

Mobbing er ikke kult.

Annonse

Ok, la oss slutte å krangle. Vi tar en jamsession i stedet :)

Det er mye hyggeligere, dessuten så elsker jeg å jamme med andre musikere.

Liker du jazz, rock, metal, psykedelisk?

Mvh.

Greit for meg:-) Det skulle vært morsomt å ha møtt deg. Jeg er ganske allsidig, men er vel kanskje mest på rocker'n. Jazz har jeg lite peil på.

Hehe, skal jeg bli skræmt nå eller? Vel, det her har jo hverken med musikk eller damesmak å gjøre:-)

Neida, det har hverken med musikk eller damer å gjøre, det har du ikkje greie på allikevel !!! :-)

Men eg syns Solsikke er veldig ålright, og liker ikkje at ho blir trakassert eller mobba, for det er helt ufortjent !

Ps! Ikkje verre enn det ! *S*

Neida, det har hverken med musikk eller damer å gjøre, det har du ikkje greie på allikevel !!! :-)

Men eg syns Solsikke er veldig ålright, og liker ikkje at ho blir trakassert eller mobba, for det er helt ufortjent !

Ps! Ikkje verre enn det ! *S*

Nuvel. Jeg lar det første stå ukommentert. Det andre også forsåvidt, for der er vi enige allikevel. Ikke dårlig, men så skal det noe til å være uenig i akkurat den saka da.-)

Annonse

Gjest bodil

Du var jo "litt" hissig i tonen da. Av og til er webbeline litt prippen.

Siden ditt innleg var en reaksjon eller et svar på et annet innlegg som ble slettet, er det ikke så unaturlig at også ditt innlegg ble slettet. Du hadde også syndet mot de 13. bud: "Du skal ikke skrive med store bokstaver i overskriften".

Men du fikk i det minste en engasjert natt.

Velkommen til verdens røykrfrie dag : -)

Du var jo "litt" hissig i tonen da. Av og til er webbeline litt prippen.

Ja og i dette tilfelle var det banningen min h*n reagerte på. Akkurat som fan og i hælvete er de styggeste ordene som blir brukt her inne. Litt selvmotsigende spør du meg:o)

Siden ditt innleg var en reaksjon eller et svar på et annet innlegg som ble slettet, er det ikke så unaturlig at også ditt innlegg ble slettet. Du hadde også syndet mot de 13. bud: "Du skal ikke skrive med store bokstaver i overskriften".

Ja jeg ble rimelig irritert på deg bodil. Det du gjorde var upassende og sa vel mer om deg en om meg.

Og den røykfrie dagen, vel den røyker jeg bort.

Og bare så det er sagt, jeg ba ikke om å få slettet innlegget fra deg. Jeg ville faktisk at det skulle stå der jeg.

Webbisine er for kjip om dagen - er jo ikke lov til å si noe som helst. Ingenting er så bra som en god krangel.

*faenihelvetesteikefaensheskukksataniperkele*

Før at wemaster ska reager må du bannes på nordnorsk:o)

*fanihælveteførbannapeislæstjævlahæstkuk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...