Gå til innhold

I morgen tar jeg hull i nesa, kanskje...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt er det en filleting hvorvidt jeg har hull i nesa eller ei. Og til din info: jeg har piercing i navlen, i brystvortene, i tunga og har tidligere hatt det i øyenbrynet, men DET syns jeg er dritstygt.

Om jeg nå skal ta i nesa, ja, det ER for meg en dritt-bagatell. Og du? jeg klarte utmerket godt å bestemme meg selv for om jeg skulle ta de andre piercingene...Øh, har du fått med meg at jeg har hatt inesa før òg?

Nesa er nå et lite spørsmål om jeg "gidder". Og jeg gidder hvis folket her syns det er kult. Og er det ikke kult, så neivel,det er jo ingen big deal for meg, jeg har ikke så mye lyst hverken i den ene eller andre retningen. Se på det som tidsfordriv, en slags hobby,så skjønner du antakelig litt mer av meg. Hvis du i det hele tatt har evnen, da.

Med alle de hullene du har stukket i kroppen din, så vil jeg si at nok er nok.

Å gi seg mens leken er god, er kanskje litt sent å komme med. Du har tydeligvis ikke gjort det. Men ikke vondt verre, du har huller nok synes jeg. Det med en liten til å klistre på er jeg selv nysgjerrig på. Henger den bra eller detter det av etter kun kort tid?? Kan ikke tenke meg å gå med den store tappen inni nesa, hadde klødd hele veien.

Jeg hater å ha noe busemann-lignende stuff inni nesa...

mvh

Så jeg skal bare regne med at DU har samme oppfatning som Våril, da? Utrolig...Snakk om å ha egne meninger. Over og ut.

Ut fra det lille jeg skrev så synes jeg faktisk at du burde skjønt helt av deg selv at jeg var enig med Våril ja.

"Snakk om å ha egne meninger" Døh..., er det noe gæernt i å være enig med folk også nå'a? Hæ?

Gjest Dol får bestemme

Ut fra det lille jeg skrev så synes jeg faktisk at du burde skjønt helt av deg selv at jeg var enig med Våril ja.

"Snakk om å ha egne meninger" Døh..., er det noe gæernt i å være enig med folk også nå'a? Hæ?

javel.

Gjest Våril

Selvsagt er det en filleting hvorvidt jeg har hull i nesa eller ei. Og til din info: jeg har piercing i navlen, i brystvortene, i tunga og har tidligere hatt det i øyenbrynet, men DET syns jeg er dritstygt.

Om jeg nå skal ta i nesa, ja, det ER for meg en dritt-bagatell. Og du? jeg klarte utmerket godt å bestemme meg selv for om jeg skulle ta de andre piercingene...Øh, har du fått med meg at jeg har hatt inesa før òg?

Nesa er nå et lite spørsmål om jeg "gidder". Og jeg gidder hvis folket her syns det er kult. Og er det ikke kult, så neivel,det er jo ingen big deal for meg, jeg har ikke så mye lyst hverken i den ene eller andre retningen. Se på det som tidsfordriv, en slags hobby,så skjønner du antakelig litt mer av meg. Hvis du i det hele tatt har evnen, da.

Jeg vil bare si at dette innlegget talte for seg selv.

Hvor mange piercinger du har interesserer ikke meg, ikke hvor du har de heller.

Hva gjør et hull fra eller til, du er jo allerede full av dem..?!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...