Gå til innhold

FU:Hvilke fobier har du

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• livato

16

• Zirine

11

• kie

7

• Jane

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest punkyB

Det tviler jeg på. Hvis vi går noen steder så blir det nok bare ned på den lokale puben mens sambis ser etter jentene og gutten hennes, men egentlig så tviler jeg på det. Nei, vi har mye usnakket og uspist, så jeg tenker vi koser oss hjemme :)

Kribler det i beina?

Jepp - jeg er klar for en liten tur ut.

Jeg får vel spørre mine 2. alternativer

Gjest ikke undertegnet

Jeg er absolutt livredd for å ta blodprøver. Jeg gjør det bare ikke.

* buss

* bikkjer

* folk på min alder

(kommer av at jeg har blitt mobbet mye før)

* Fobi mot bussholdeplassen i sentrum

* Sove i mørkt rom med døra lukket igjen

* Fisk (særlig horngjel,gjedde osv...)

Det var det jeg har fobi for.Det er sikkert merkelige ting å ha forbi for,men jeg er jo spesiell av meg også jeg da.

Annonse

:-))

Du får hilse gubben (hils han og si han ikke bør fortsette med å overse meg på DOL altfor lenge - jeg vet hvor han bor !!!) og resten av slekta - og kose deg *smask*

Jeg skal hilse deg fra sambis og overrekke følgende dikt:

Lille speil på veggen der

hvem er den kuleste dama her

det ble litt surr og skurring

i ca et par minutta

og så sa speilet:

pønky e så kul at æ blir helt betutta.

Han hadde fleire vers, men tro meg - de egner seg ikke på trykk. Jeg tror han forsøker å si at han ikke har oversett deg - iallefall ikke med vilje :)

Gjest punkyB

Jeg skal hilse deg fra sambis og overrekke følgende dikt:

Lille speil på veggen der

hvem er den kuleste dama her

det ble litt surr og skurring

i ca et par minutta

og så sa speilet:

pønky e så kul at æ blir helt betutta.

Han hadde fleire vers, men tro meg - de egner seg ikke på trykk. Jeg tror han forsøker å si at han ikke har oversett deg - iallefall ikke med vilje :)

Du får IKKE hilse gubben og si at han også er ganske kul - for da blir han jo rent innbilsk !! *glize*

De neste versa får vi ta ved en passende anledning

Annonse

Appelsiner!

Jeg hater appelsiner, og får frysninger bare jeg ser en. Det er ikke smaken jeg har i mot (selv om den er ille også) men hele greia. Konsistensen, skallet, fruktkjøttet osv.

Jeg kjenner jeg blir grøssen her jeg sitter og skriver. Orker ikke engang å lese ordet appelsin før jeg får noia.

Jeg har fobi for kasseroller, dersom det ikke er snakk om teflon, da. Jeg er så sær at jeg må forsikre meg om at maten er laget i teflonkasseroller når jeg spiser ute. Det har til og med hendt at jeg har hatt med meg kasseroller til restauranter jeg vet ikke har teflonkasseroller.

Ulv I Faarikaal

Fobi mot all idotiet på tv, såper, reality, Dorthe og all annen piss og lort.

Fobi mot åndssvake politikere, beslutningstakere og ansvarlige.

Fobi mot å glemme å ha på leppestift og høye hæler.

Fobi mot å mangle penger. Denne er veldig slitsom all den tid jeg er kronisk blakk.

Fobi mot at min 17 år gamle bil skal bryte sammen mer enn den pleier.

Fobi mot brødsmuler på kjøkkengulvet. Jeg går stort sett barføtt inne og får helt spader av nevnte smuler.

Fobi mot å se store, tjukke, hårete, nattsvermere på veeeldig nært hold og fra undersiden.

Det var mye, er ikke det upraktisk ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...