Gå til innhold

FU:Hvilke fobier har du

Anbefalte innlegg

Man skal visst ikke tråkke på kakelakker fordi da tyter det ut egg av dem og kan feste seg f.eks. under skoa.. Etter en tid klekkes de (kanskje når man er vel hjemme igjen i Norge) og vips har man masse kakelakker. Kanskje derfor myten om at de kommer i hverandres begravelse har oppstått?

Jeg tør ikke å trø på de pga. det og bruker giftspray. Heldigvis så er vi ikke så veldig plaget med de!

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• livato

16

• Zirine

11

• kie

7

• Jane

5

Mest aktive i denne tråden

Det krydde i alle fall av kakkerlakker på Lanzarote. De hadde sikkert hovedkontoret sitt i leiligheten vår, for der florerte det. *grøss, grøss* Heldivis bare en som forvillet seg opp i sengen. Men det holdt i lange baner.

Klagde dere ikke til reiseselskapet da? Jo nærmere bakken man bor jo flere blir man plaget med, vi bor i 3. etasje (norsk 4.) med 3 meter takhøyde i hver etasje!

Jeg har fobi for:

Høyder, åpne plasser, tordenvær (lynet), smell og alt som smeller (ballonger, fyrverkeri, smellbon-boner, sjampiskorker etc.etc.). Av dyr er det slanger jeg grøsser av, og jeg er heller ikke helt fortrolig med bikkjer fordi jeg skvetter sånn av bjeffing.

Gjest miranda

Jeg må bare fortelle om da jeg var på Lanzarote for to år og tre mnd siden. Jeg var høygravid og snorket som bare fy om natten.

Plutselig en natt midt i snorkingen, kjente jeg *kravle, kravle* oppetter benet mitt. Jeg handlet i refleks og slo sammen beina, og vips hadde jeg kverket et svært uhyre av en kakkerlakk.

Historien hadde endt her hadde det ikke vært for hun ene reisedeltageren, som hadde lagt ut i det vide og det brede om hvordan hele familien til kakkerlakkene samlet seg til begravelsen, dersom de luktet at det var en som var død.

Jeg spratt selvsagt opp av sengen, rev av lakenet. Kastet lakenet ut på terassen. Hoppet i dusjen. Sprayet meg med parfyme, og smurte meg inn med bodylotion.

Etter den natten sov, jeg ikke noe særlig godt. Men det ble med den ene kakkerlakken, på den turen. Heldigvis!!!!!!

Da jeg var i Tyrkia i fjor, kom det kakerlakker inn på mystisk vis, de kravlet rundt i taket og falt så ned i ansiktet på meg mens jeg sov!! De var SVÆRE oxo! Åhuffamei. Det skjedde minst en gang hver natt. FORFERDERLIG!!!! Har fobi for de ja.

Annonse

Da jeg var i Tyrkia i fjor, kom det kakerlakker inn på mystisk vis, de kravlet rundt i taket og falt så ned i ansiktet på meg mens jeg sov!! De var SVÆRE oxo! Åhuffamei. Det skjedde minst en gang hver natt. FORFERDERLIG!!!! Har fobi for de ja.

Svære, ja!!!!!! Men heldigvis så jeg ingen i Tyrkia. De har nok kommet i senere tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...