Gjest Kengun Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Noen som kan hjelpe meg med en midifil av "Visa hennes Staslin"? Eller aller helst noter til den :+) 0 Siter
Cavatina Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Det kan da jeg hjelpe deg med å lage! Hvor mange vers trenger du? 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Det kan da jeg hjelpe deg med å lage! Hvor mange vers trenger du? Hei Sonja :-) - Jeg trenger kun et vers. Det er kun til bruk for å klare å spille melodien. 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Har ikke midi gitt,bare mp3. mp3 fila er kanskje litt for stor til at du gidder å sende den til meg? 0 Siter
Cavatina Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Hei Sonja :-) - Jeg trenger kun et vers. Det er kun til bruk for å klare å spille melodien. Skrev den ned på noter og sendte som skjermdump til deg, den er overhodet ikke vanskelig. Sjekk mail! :-) 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 31. mai 2002 Skrevet 31. mai 2002 Skrev den ned på noter og sendte som skjermdump til deg, den er overhodet ikke vanskelig. Sjekk mail! :-) Hjertelig takk! - Den fungerte helt fint :-) - Nå kan jeg den. 0 Siter
tiliti Skrevet 2. juni 2002 Skrevet 2. juni 2002 mp3 fila er kanskje litt for stor til at du gidder å sende den til meg? Neida,det går greit det.Men jeg kan ikke gjøre det før i morgen.Haster det? Har nemlig mistet alle mp3'ene mine i diskkræsj,så jeg må låne cd fra mamma og rippe på nytt. 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 2. juni 2002 Skrevet 2. juni 2002 Neida,det går greit det.Men jeg kan ikke gjøre det før i morgen.Haster det? Har nemlig mistet alle mp3'ene mine i diskkræsj,så jeg må låne cd fra mamma og rippe på nytt. Hei tiliti. Jeg har nå blitt hjulpet så nå trenger jeg ikke mp3 fila :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.