Gå til innhold

Heia Senegal!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er for jævlig. At det skal gå ann av Frankrike å spille så elendig trodde jeg ikke kunne skje. De så jo helt maktesløse ut på banen, i hvertfall i første omgang, og mye av grunnen er vel Zidane sitt fravær -noe som er patetisk i seg selv.

Man skulle nesten tro at hele laget baserte seg på han.

Når det gjelder Senegal spilte de taktisk jævla bra - ved å legge samtlige i forsvart omtrent til enhver tid - men selv om Frankrike i dag var elendige, så var de mange hakk råere enn Senegal, og det var bare flaks for Senegal at de i det hele tatt gikk av banen med poeng.

Jeg tror Frankrikes spillere er mettet på suksess, og sånn sett så tror jeg Argentina rykker opp som en soleklar favoritt - også for meg.

Det er tvilsomt at Senegal skal nå finalene, selv med seier i dag. Så sterke var de trossalt ikke, men jeg er litt usikker på kvalitetene til Danmark og Uruguay i dette VM.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56689-heia-senegal/#findComment-235980
Del på andre sider

Det er for jævlig. At det skal gå ann av Frankrike å spille så elendig trodde jeg ikke kunne skje. De så jo helt maktesløse ut på banen, i hvertfall i første omgang, og mye av grunnen er vel Zidane sitt fravær -noe som er patetisk i seg selv.

Når det gjelder Senegal spilte de taktisk jævla bra - ved å legge samtlige i forsvart omtrent til enhver tid - men selv om Frankrike i dag var elendige, så var de mange hakk råere enn Senegal, og det var bare flaks for Senegal at de i det hele tatt gikk av banen med poeng.

Jeg tror Frankrikes spillere er mettet på suksess, og sånn sett så tror jeg Argentina rykker opp som en soleklar favoritt - også for meg.

Det er tvilsomt at Senegal skal nå finalene, selv med seier i dag. Så sterke var de trossalt ikke, men jeg er litt usikker på kvalitetene til Danmark og Uruguay i dette VM.

Moroklumper ; jeg røk på LangODDSEN !!!

*kjempesur*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56689-heia-senegal/#findComment-236031
Del på andre sider

Annonse

Er oksen Zidane (eller hva han heter) kommet seg ut på banen, eller er han fremdeles skadet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56689-heia-senegal/#findComment-236089
Del på andre sider

Men , men det var jo litt tøft også da ; (

Jeg tapte 350; også hadde jeg gledet meg til å se hvordan det gikk med de andre kampene , men nå ...argh....

Mvh taper i Odds

Jeg skal vinne det inne igjen! Det er det ingen tvil om. Så jeg setter inn 500 kroner på Unibet om få minutter, og så får jeg heller satse litt mer beskjedent i de neste kampene.

Jeg syntes ikke det var spesielt gøy, Frankrike var overhodet ikke seg selv + at de hadde alle marginene mot seg. Seieren var overhodet ikke fortjent, selv om Frankrike var elendige idag.

Menmen.. det var noen ballkunnstnere på det Afrikanske laget, og slikt er jo alltig gøy å se på :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56689-heia-senegal/#findComment-236097
Del på andre sider

Men , men det var jo litt tøft også da ; (

Jeg tapte 350; også hadde jeg gledet meg til å se hvordan det gikk med de andre kampene , men nå ...argh....

Mvh taper i Odds

Jeg skal vinne det inne igjen! Det er det ingen tvil om. Så jeg setter inn 500 kroner på Unibet om få minutter, og så får jeg heller satse litt mer beskjedent i de neste kampene.

Jeg syntes ikke det var spesielt gøy, Frankrike var overhodet ikke seg selv + at de hadde alle marginene mot seg. Seieren var overhodet ikke fortjent, selv om Frankrike var elendige idag.

Menmen.. det var noen ballkunnstnere på det Afrikanske laget, og slikt er jo alltig gøy å se på :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56689-heia-senegal/#findComment-236098
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...