Gå til innhold

Det er et tidsspørsmål før jeg dreper noen...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Hælvetes fuckings fitteland!

Det er det vi lever i, og det er ikke engang til å diskutere.

Her kommer jeg hjem fra vakt klokken 9 i dag tidlig, med et smil om munnen. Jeg hopper til køys, selvsagt med et smil om munnen. Hvorfor smiler jeg? Jo, det er selvsagt fordi jeg har videoen på opptak og når jeg står opp skal jeg sa Uruguay - Danmark, før jeg får høre resultatet.

Så potetgullen står altså i skapet, 15 øl står kalde og fine i kjøleskapet, og nå - i det dette øyeblikk - skulle jeg egentlig sette meg ned for å onanere hjernen min med fotball. En kamp hver dag skulle sverige vise, så jeg så ganske lyst på VM-tilværelsen.

Men hva i HÆLVETE er det er som skjer? Jo... UPC - FAESKAPET!!!!!!!!!!!!!!, har tatt over TV`n min, og KUTTA ut SV2 mens kampen pågår, og her vises bare den vanlige UPC-informasjonen.

Hælvete hælvete hælvete hælvete!

Det verste er at UPC-faenskapet nå ratt får det som de vil, for hvis det ikke koster alt for mye blir jeg nødt til å få en dekoder i hus litt faderlig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    16

  • Ulv I Faarikaal

    9

  • Tornerose

    4

  • birdie

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

UPC, UPC, UPC, skal vi se, daglig leder, hjemadresse.....

*blar febrilsk i telefonkatalogen*

:-)

Det burde faen ikke vært lov. Jeg ringet UPC istad og spurte om råd, og jeg kunne leie en dekoder, få de svenske, danske og tyske kanalene for 44 kroner pr mnd (+ dekoderleie til 99) og se alle kampene bortsett fra 1.

Jeg ringte så den eneste elektriske butikken her som forhandler dekoderne for å leie en dekoder. ALLE de 30 dekoderne de fikk inn i går, ble utleid mellom klokken 11 og 12 idag. Kampen begynte 11.

Faens nattvakt, så jeg ikke fant det ut før..

Men jeg står nå på en liste og får sannsynligvis dekoder til mandag :)

Men det er forjævlig at det skal være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hælvetes fuckings fitteland!"

Kunne ikkje sagt det bedre sjøl ! :-)

Vi bor i et molboland...

Menmen.. sånn er det nå, og det er fint lite jeg kan gjøre med det uten å bli politikker.. heeeeey.. det var en ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det burde faen ikke vært lov. Jeg ringet UPC istad og spurte om råd, og jeg kunne leie en dekoder, få de svenske, danske og tyske kanalene for 44 kroner pr mnd (+ dekoderleie til 99) og se alle kampene bortsett fra 1.

Jeg ringte så den eneste elektriske butikken her som forhandler dekoderne for å leie en dekoder. ALLE de 30 dekoderne de fikk inn i går, ble utleid mellom klokken 11 og 12 idag. Kampen begynte 11.

Faens nattvakt, så jeg ikke fant det ut før..

Men jeg står nå på en liste og får sannsynligvis dekoder til mandag :)

Men det er forjævlig at det skal være sånn.

Jeg jobber der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor i et molboland...

Menmen.. sånn er det nå, og det er fint lite jeg kan gjøre med det uten å bli politikker.. heeeeey.. det var en ide!

Ja, kall det molboland du.

Trodde forresten du mente at fitteland = lykkeland...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i et molboland...

Menmen.. sånn er det nå, og det er fint lite jeg kan gjøre med det uten å bli politikker.. heeeeey.. det var en ide!

Hadde eg vært litt mindre pudding, så hadde eg flytta til Italia på direkten !

Hadde ikkje gidda å blitt politiker, tenk å sitte i timelange møter med Lars Sponheim og co. ! *pjuk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vosse

Jeg skulle få ET døgn i statsministerens stol. Det hadde sikkert vert et hektisk døgn, men mye ville bli bedre, tro meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber der.....

Kanskje det var deg jeg snakka med istad.

Jeg var klar for å skjelle henne ut, men hun var så yndig og søt at jeg heller kjørte den flørtende tonen.

Så da ble hun (du) hyggelig hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle få ET døgn i statsministerens stol. Det hadde sikkert vert et hektisk døgn, men mye ville bli bedre, tro meg.

Hei, Fleksnes!

Det er faktisk bare å ringe Bresjnev :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Anbefaler dekoder og VM-billett til 500 spenn. Gubben her har sittt klistra siden i går, og fortsetter sikkert med det den neste måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og derfor bruker vi ikke UPC....

Så du har VM? Isåfall så kommer jeg til deg en tur og ser kampene, og så kan vi diskutere litt røykepolitikk med det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har VM? Isåfall så kommer jeg til deg en tur og ser kampene, og så kan vi diskutere litt røykepolitikk med det samme :)

Jepp, vi har VM. (*ædda bædda*). Kanskje du skal bytte. Alle vet da at UPC er noe /¤&("¤(".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi har VM. (*ædda bædda*). Kanskje du skal bytte. Alle vet da at UPC er noe /¤&("¤(".

jeg har faktisk ikke hatt UPC problemer når det gjelder nettet (har brukt det i halvannet år nå..), men jeg har selvsagt hørt at andre har sagt det.

Uansett.. det trikset de kjørte istad med å legge ut reklame for seg under VM-sendingen, det må jo grense til ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kanskje det var deg jeg snakka med istad.

Jeg var klar for å skjelle henne ut, men hun var så yndig og søt at jeg heller kjørte den flørtende tonen.

Så da ble hun (du) hyggelig hun også.

Det var du som hadde den sexy stemmen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var deg jeg snakka med istad.

Jeg var klar for å skjelle henne ut, men hun var så yndig og søt at jeg heller kjørte den flørtende tonen.

Så da ble hun (du) hyggelig hun også.

Tror ulven er en mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...