Gå til innhold

Det er et tidsspørsmål før jeg dreper noen...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Jo takk, 329000 fornøyde kunder??? haha, folk gidder ikke klage mer, det er ikke hjelp å få allikevel. Hører fra folk i Oslo og i Asker som har gitt opp å klage til UPC. Det er ingen tilfeldighet at parrabolsalget øker. Bare 500 feil?? hvor mange personer berører hver feil som noen har orket å vente så lenge på svar at de kan melde feilen inn?:-(

Er glad firmaet ikke eksisterer i vårt område.

Det er -ingen- kø på telefon mellom kl 15 og 17, men nesten -alle- ringer mellom 18 og 20. Snittet hele forrige uke for hele døgnet er ca 4 min ventetid, så jeg forstår ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    16

  • Ulv I Faarikaal

    9

  • Tornerose

    4

  • birdie

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Feminin ? Var det negativt ment ? Burde jeg bli provosert ? Nei, tror ikke det..... Kanskje fordi jeg er hjelpsom og ærlig, ikke skriver bannord eller er slem ?

Jeg var sikker på at du var dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser England - Sverige direkte no på tvåan. (UPC)

Kva var problemet?

Kanalen koblet over til informasjonskanalen til UPC.

Jeg snakket med UPC, og de påstå at det skulle skje på hver kamp som vises på SVT.

Kanskje det bare er i Asker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Kanalen koblet over til informasjonskanalen til UPC.

Jeg snakket med UPC, og de påstå at det skulle skje på hver kamp som vises på SVT.

Kanskje det bare er i Asker?

Ingen problemer her. Fikk du ikke sett Spania - Slovenia på STV4 heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problemer her. Fikk du ikke sett Spania - Slovenia på STV4 heller?

Jeg har ikke SVT4.

Men du har sikkert ikke UPC? Det er sikkert bare i min kommune at det er sånn.

Jeg får forhåpentligvis dekoder i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jeg har ikke SVT4.

Men du har sikkert ikke UPC? Det er sikkert bare i min kommune at det er sånn.

Jeg får forhåpentligvis dekoder i morgen.

Joda, jeg har UPC. Har parabol også da, men Spania - Slovenia-kampen så jeg på UPC's STV4.

Får heller ikke sett alle kampene direkte, men det er fordi familien blander seg. Nå har jeg imidlertid vært så lur at jeg har sikra meg en ekstra fjernkontroll fra UPC, så når dem gjemmer den ene så henter jeg fram den andre, he he. Jaja, kanskje ikke så rart de går lei, jeg skal jo ha denne syklinga med meg i tillegg, og da er det minimalt med tv-tid igjen til dem.

Skulle ønske de ville ta seg en tur på stranda, i fjellet, på fiske eller HVOR SOM HELST!!!! Ja. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har UPC. Har parabol også da, men Spania - Slovenia-kampen så jeg på UPC's STV4.

Får heller ikke sett alle kampene direkte, men det er fordi familien blander seg. Nå har jeg imidlertid vært så lur at jeg har sikra meg en ekstra fjernkontroll fra UPC, så når dem gjemmer den ene så henter jeg fram den andre, he he. Jaja, kanskje ikke så rart de går lei, jeg skal jo ha denne syklinga med meg i tillegg, og da er det minimalt med tv-tid igjen til dem.

Skulle ønske de ville ta seg en tur på stranda, i fjellet, på fiske eller HVOR SOM HELST!!!! Ja. :-/

Hvis du har parabol blir vel det hele ganske annerledes, for jeg betaler trossalt ikke for noen av kanalene jeg har.

Men i morgen skaffer jeg dekoder (hvis de har fått det inn..) til 99 kroner mnd (leie) og 44 kroner mnd for de aktuelle kanalene.

Så det var ikke så galt, selv om jeg gjerne skulle sett Englandskampen i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hvis du har parabol blir vel det hele ganske annerledes, for jeg betaler trossalt ikke for noen av kanalene jeg har.

Men i morgen skaffer jeg dekoder (hvis de har fått det inn..) til 99 kroner mnd (leie) og 44 kroner mnd for de aktuelle kanalene.

Så det var ikke så galt, selv om jeg gjerne skulle sett Englandskampen i dag...

Den parabolen vi har er ikke knytta opp mot UPC eller andre betalingstjenester. Høvdingen kjøpte den i Tyskland for å ha muligheten til å se på en del tyske kanaler. Den tar jo inn en drøss med andre kanaler også da, men vi betaler ingenting for det. UPC kabel TV og internettilknytning kommer i tillegg.

Lykke til i morgen da! :-)

*Krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...