Gå til innhold

Det er et tidsspørsmål før jeg dreper noen...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Kanskje det var deg jeg snakka med istad.

Jeg var klar for å skjelle henne ut, men hun var så yndig og søt at jeg heller kjørte den flørtende tonen.

Så da ble hun (du) hyggelig hun også.

Jeg jobber faktisk hos UPC !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    16

  • Ulv I Faarikaal

    9

  • Tornerose

    4

  • birdie

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

jeg har faktisk ikke hatt UPC problemer når det gjelder nettet (har brukt det i halvannet år nå..), men jeg har selvsagt hørt at andre har sagt det.

Uansett.. det trikset de kjørte istad med å legge ut reklame for seg under VM-sendingen, det må jo grense til ulovlig.

Vel, jeg har ingen personlig erfaring med UPC, men har hørt mye negativt om dem. De ble bl.a. omtalt på TV2 Hjelper Deg. Vi har Telenor Avidi og er veldig fornøyd med det¨..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ulven er en mann..

Hmmmm svarte visst litt for der..

Jau, nai, han er en dame.

Hvis ikke må han da være jævla feminin?

jaja... nå stikker jeg!

Ha en flott aften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Tror ulven er en mann..

Nå skal vi seeee her..... jo, jeg er en mann.

Og ID kortet mitt sier jeg jobber hos UPC.

Hvis ikke må jeg ha fått sparken etter jeg gikk i går.

Tro det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vel, jeg har ingen personlig erfaring med UPC, men har hørt mye negativt om dem. De ble bl.a. omtalt på TV2 Hjelper Deg. Vi har Telenor Avidi og er veldig fornøyd med det¨..

UPC har 330 000 abonnenter og det er fint lite problemer. Jeg vet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forestille meg en slik problemstilling som den du her legger frem.

Alle kara har fotball-vm på tv'en. Hvis du synes 600 kroner pluss dekoder etc er dyrt, kan du argumentere overfor deg selv med at det ikke dreier seg om mer en 1-2 besøk på pub for å se på storskjerm...og da i opptak.

Ta deg sammen, menneske. Du har ikke noe valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke forestille meg en slik problemstilling som den du her legger frem.

Alle kara har fotball-vm på tv'en. Hvis du synes 600 kroner pluss dekoder etc er dyrt, kan du argumentere overfor deg selv med at det ikke dreier seg om mer en 1-2 besøk på pub for å se på storskjerm...og da i opptak.

Ta deg sammen, menneske. Du har ikke noe valg.

Det er ikke det at det er dyrt. Problemet et at jeg trodde at det ikke kosta en forbanna dritt, siden jeg har SVT, og det var bomben siden jeg hadde gardert meg med en kamp hver dag på svensk tv.

På mandag har jeg selvsagt skaffet meg dekoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i UPC med akkurat det.

Da er vel ikke akkurat du helt upartisk. Du får i allefall aldri meg til å bruke UPC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Da er vel ikke akkurat du helt upartisk. Du får i allefall aldri meg til å bruke UPC.

Partisk ? Det er en jobb som alle andre.

Gamle og ensomme blir veldig glade når de får tilbake tvsignalet sitt. Stort sett er det bare å stille inn TV'en riktig, eller bytte skringen i oppgangen . Teknikerne mine får ofte en klem av gamle damer

:-)

Andre kunder skjeller meg ut som ei bikkje. Det virker som de skal dø uten tv. Jeg er like høflig.

I øyeblikket er det ca 500 feil på nettet over hele landet, det blir ca en halv promille av abonnenentene. Halvparten av de er en kanal som mangler eller litt kornete bilder. En tredel skyldes kundens eget utstyr, f eks kabelen mellom tv og veggen, eller defekt SCART kabel. Mye skyldes lynnedslag i denne tida på året.

I øyeblikket har vi altså 329 000 fornøyde abonnenter, eller ca en halv milion seere, men de hører vi ikke noe til, bare de få misfornøyde. Noen ganger virker det på avisene som vi ikke har en eneste fornøyd abonnent. En som har hatt feilfrie signaler i 10 år og mister det i to dager, uttaler seg som han ikke har hatt signaler på flere hundre år :-) Det er jo ganske feil, ikke sant ? Urettferdig er det ikke, for det angår ikke meg eller andre personlig.

Statistisk skulle det tilsi at en abonnenent får en feil hvert 6. år. Det skulle bli en oppetid på 99,999 %. Vi har store områder hvor det ikke har vært en eneste feil på 15 år. Det er ganske bra er det Ikke ?

Vi har i tillegg høy beredskap nå i VM tider.

En annen ting er når du selv blir utsatt for en tilfeldighet og mister tvsignalet for noen dager, og blir mer og mer forbanna. Da hjelper det ikke at hundretusenvis av andre har tv når du ikke har det :-) Enkel og grei psykologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hmmmm svarte visst litt for der..

Jau, nai, han er en dame.

Hvis ikke må han da være jævla feminin?

jaja... nå stikker jeg!

Ha en flott aften :)

Feminin ? Var det negativt ment ? Burde jeg bli provosert ? Nei, tror ikke det..... Kanskje fordi jeg er hjelpsom og ærlig, ikke skriver bannord eller er slem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partisk ? Det er en jobb som alle andre.

Gamle og ensomme blir veldig glade når de får tilbake tvsignalet sitt. Stort sett er det bare å stille inn TV'en riktig, eller bytte skringen i oppgangen . Teknikerne mine får ofte en klem av gamle damer

:-)

Andre kunder skjeller meg ut som ei bikkje. Det virker som de skal dø uten tv. Jeg er like høflig.

I øyeblikket er det ca 500 feil på nettet over hele landet, det blir ca en halv promille av abonnenentene. Halvparten av de er en kanal som mangler eller litt kornete bilder. En tredel skyldes kundens eget utstyr, f eks kabelen mellom tv og veggen, eller defekt SCART kabel. Mye skyldes lynnedslag i denne tida på året.

I øyeblikket har vi altså 329 000 fornøyde abonnenter, eller ca en halv milion seere, men de hører vi ikke noe til, bare de få misfornøyde. Noen ganger virker det på avisene som vi ikke har en eneste fornøyd abonnent. En som har hatt feilfrie signaler i 10 år og mister det i to dager, uttaler seg som han ikke har hatt signaler på flere hundre år :-) Det er jo ganske feil, ikke sant ? Urettferdig er det ikke, for det angår ikke meg eller andre personlig.

Statistisk skulle det tilsi at en abonnenent får en feil hvert 6. år. Det skulle bli en oppetid på 99,999 %. Vi har store områder hvor det ikke har vært en eneste feil på 15 år. Det er ganske bra er det Ikke ?

Vi har i tillegg høy beredskap nå i VM tider.

En annen ting er når du selv blir utsatt for en tilfeldighet og mister tvsignalet for noen dager, og blir mer og mer forbanna. Da hjelper det ikke at hundretusenvis av andre har tv når du ikke har det :-) Enkel og grei psykologi.

Jo takk, 329000 fornøyde kunder??? haha, folk gidder ikke klage mer, det er ikke hjelp å få allikevel. Hører fra folk i Oslo og i Asker som har gitt opp å klage til UPC. Det er ingen tilfeldighet at parrabolsalget øker. Bare 500 feil?? hvor mange personer berører hver feil som noen har orket å vente så lenge på svar at de kan melde feilen inn?:-(

Er glad firmaet ikke eksisterer i vårt område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...