Ulv I Faarikaal Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jo takk, 329000 fornøyde kunder??? haha, folk gidder ikke klage mer, det er ikke hjelp å få allikevel. Hører fra folk i Oslo og i Asker som har gitt opp å klage til UPC. Det er ingen tilfeldighet at parrabolsalget øker. Bare 500 feil?? hvor mange personer berører hver feil som noen har orket å vente så lenge på svar at de kan melde feilen inn?:-( Er glad firmaet ikke eksisterer i vårt område. Det er -ingen- kø på telefon mellom kl 15 og 17, men nesten -alle- ringer mellom 18 og 20. Snittet hele forrige uke for hele døgnet er ca 4 min ventetid, så jeg forstår ikke helt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Ser England - Sverige direkte no på tvåan. (UPC) Kva var problemet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Feminin ? Var det negativt ment ? Burde jeg bli provosert ? Nei, tror ikke det..... Kanskje fordi jeg er hjelpsom og ærlig, ikke skriver bannord eller er slem ? Jeg var sikker på at du var dame. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Ser England - Sverige direkte no på tvåan. (UPC) Kva var problemet? Kanalen koblet over til informasjonskanalen til UPC. Jeg snakket med UPC, og de påstå at det skulle skje på hver kamp som vises på SVT. Kanskje det bare er i Asker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Kanalen koblet over til informasjonskanalen til UPC. Jeg snakket med UPC, og de påstå at det skulle skje på hver kamp som vises på SVT. Kanskje det bare er i Asker? Ingen problemer her. Fikk du ikke sett Spania - Slovenia på STV4 heller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Ingen problemer her. Fikk du ikke sett Spania - Slovenia på STV4 heller? Jeg har ikke SVT4. Men du har sikkert ikke UPC? Det er sikkert bare i min kommune at det er sånn. Jeg får forhåpentligvis dekoder i morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg har ikke SVT4. Men du har sikkert ikke UPC? Det er sikkert bare i min kommune at det er sånn. Jeg får forhåpentligvis dekoder i morgen. Joda, jeg har UPC. Har parabol også da, men Spania - Slovenia-kampen så jeg på UPC's STV4. Får heller ikke sett alle kampene direkte, men det er fordi familien blander seg. Nå har jeg imidlertid vært så lur at jeg har sikra meg en ekstra fjernkontroll fra UPC, så når dem gjemmer den ene så henter jeg fram den andre, he he. Jaja, kanskje ikke så rart de går lei, jeg skal jo ha denne syklinga med meg i tillegg, og da er det minimalt med tv-tid igjen til dem. Skulle ønske de ville ta seg en tur på stranda, i fjellet, på fiske eller HVOR SOM HELST!!!! Ja. :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Joda, jeg har UPC. Har parabol også da, men Spania - Slovenia-kampen så jeg på UPC's STV4. Får heller ikke sett alle kampene direkte, men det er fordi familien blander seg. Nå har jeg imidlertid vært så lur at jeg har sikra meg en ekstra fjernkontroll fra UPC, så når dem gjemmer den ene så henter jeg fram den andre, he he. Jaja, kanskje ikke så rart de går lei, jeg skal jo ha denne syklinga med meg i tillegg, og da er det minimalt med tv-tid igjen til dem. Skulle ønske de ville ta seg en tur på stranda, i fjellet, på fiske eller HVOR SOM HELST!!!! Ja. :-/ Hvis du har parabol blir vel det hele ganske annerledes, for jeg betaler trossalt ikke for noen av kanalene jeg har. Men i morgen skaffer jeg dekoder (hvis de har fått det inn..) til 99 kroner mnd (leie) og 44 kroner mnd for de aktuelle kanalene. Så det var ikke så galt, selv om jeg gjerne skulle sett Englandskampen i dag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nerekisum Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg har vanvittig forståelse for deg, sdd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Hvis du har parabol blir vel det hele ganske annerledes, for jeg betaler trossalt ikke for noen av kanalene jeg har. Men i morgen skaffer jeg dekoder (hvis de har fått det inn..) til 99 kroner mnd (leie) og 44 kroner mnd for de aktuelle kanalene. Så det var ikke så galt, selv om jeg gjerne skulle sett Englandskampen i dag... Den parabolen vi har er ikke knytta opp mot UPC eller andre betalingstjenester. Høvdingen kjøpte den i Tyskland for å ha muligheten til å se på en del tyske kanaler. Den tar jo inn en drøss med andre kanaler også da, men vi betaler ingenting for det. UPC kabel TV og internettilknytning kommer i tillegg. Lykke til i morgen da! :-) *Krysse fingre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.