Gjest Café au lait Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hvis du skulle velge en favoritt-matrett/snacks/snop uten å tenke på kalorier og næringsverdi, hva ville du valgt? Bare litt nysgjerrig... Mitt svar, uten tvil:en saftig SJOKOLADEKAKE! (med nonstop of course; er litt barnslig jeg, skjønner dere) Mmmmmmmmm :-9 Tror jeg skal bake snart, ja..hehe. Ha en riktig GOD HELG! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimmer Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har to (som jeg da selvfølgelig aldri spiser samtidig ): Ris og ostekake. Ris kan jeg spise massevis av, uten noe til. Jeg er ikke begeistret for all ostekake, de varierer jo temmelig mye i smak. Har enda ikke prøvd å bake en selv, vurderer å forsøke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har to (som jeg da selvfølgelig aldri spiser samtidig ): Ris og ostekake. Ris kan jeg spise massevis av, uten noe til. Jeg er ikke begeistret for all ostekake, de varierer jo temmelig mye i smak. Har enda ikke prøvd å bake en selv, vurderer å forsøke. Ostekake er det enkleste å lage i verden, du kan ikke mislykkes ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Vår egen hjemmelagede Gulasj-gryte ! Full av alskens godsaker, kjøtt, løk, paprika og gulrøtter...nam-nam ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zuuul Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 KJØTT I LØKSAUS!! INGEN TVIL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Deilig nybakt grovt brød...rett fra ovnen......nam nam...sånn skikkelig grovt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Nystekte vafler med setersmør og brunost. *sikle, sikle* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Pinnekjøtt med kålrabistappe og kalde poteter ! Men magen blir fortere mett enn både øynene og luktesansen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Deilig nybakt grovt brød...rett fra ovnen......nam nam...sånn skikkelig grovt... Åja... savner Gudbrandsdalsost med jern på de skivene der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Café au lait Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Deilig nybakt grovt brød...rett fra ovnen......nam nam...sånn skikkelig grovt... Enig, nybakt brød er noe av det beste som finnes...det kan nesten(men bare nesten:) konkurrere med sjokoladekake.... Men så sunne alle her inne er da, ikke mange søtmonser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ferske brødskiver med soft margarin og hjemmelaget lammerull! Nam! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Det sier jeg ikke bort! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Café au lait Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Pinnekjøtt med kålrabistappe og kalde poteter ! Men magen blir fortere mett enn både øynene og luktesansen. KALDE POTETER?!? Er det normalt da? Tipper forresten du er fra vestlandet, det er vel der pinnekjøtt er det store. Am I right? Vel, smaken er som baken; den er delt:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Café au lait Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hadde ikke ventet så stor respons! Supert, det er interessant å se hvor ulik smak forskjellige folk har! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lene3/dulcina Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 SUSHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! med tamari saus 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimmer Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Ostekake er det enkleste å lage i verden, du kan ikke mislykkes ... Jeg klarer å brenne pasta 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 vet ikke helt det er så masse som er godt men wok ligger ganske høyt oppe. Wok med masse grønsaker og ris til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg er pose & sekk menneske, jeg klarer ikke å velge bare én ting! Hmm, jo kanskje; hva med ett dessertbord? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubi Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Nyplukket blåbær med iskald melk og sukker på! NAM! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Å, det finnes så mye godt. Kanskje peanøttis med karamell er favoritten, men jeg elsker is og dessert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.