Gå til innhold

Er det bare jeg som synes at Kvinner på randen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• livato

9

• libra

8

• musikeren

7

• Lionn

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jasså, sier du det. Og alle de andre fjærkrea er enige med deg ser jeg. KAN det ha noe å gjøre med at de, og særlig Marit Voldsæther, er forholdsvis tagbare? Og at de i tillegg har bøttevis med talent? Damer misunner hverandre jo aaaldri sånne kvaliteter. Neeeiida.

Jasså, sier du det. Og alle de andre fjærkrea er enige med deg ser jeg. KAN det ha noe å gjøre med at de, og særlig Marit Voldsæther, er forholdsvis tagbare? Og at de i tillegg har bøttevis med talent? Damer misunner hverandre jo aaaldri sånne kvaliteter. Neeeiida.

Jeg liker dem ikke nettopp fordi jeg synes de er så lite tagbare. Men det er min smak da, dersom jeg hadde vært mann.

Nei, det har lite med det å gjøre. For jeg er meget tagbar og har fryktelig mange skjulte talenter.

Du er tydeligvis ikke den eneste, men jeg er ikke enig med deg.

I mine øyne er de ikke vanvittig oppskrytt. De har en herlig humor og flotte sangstemmer - at de kan bli litt vel masete når de er med i underholdningsprogram som 'seg selv' er så, men i showet sitt er de knallbra.

Du er tydeligvis ikke den eneste, men jeg er ikke enig med deg.

I mine øyne er de ikke vanvittig oppskrytt. De har en herlig humor og flotte sangstemmer - at de kan bli litt vel masete når de er med i underholdningsprogram som 'seg selv' er så, men i showet sitt er de knallbra.

Jeg har ikke sett showet, for jeg synes de er så utrolig lite tagbare.

Dette fjærkreet hadde egentlig ikke tenkt å uttale seg - men den replikken der bare BER om å bli kommentert, da.

Så da mener du at man som kvinne ikke kan uttale seg negativt om andre kvinner uten at det skal gå på misunnelseskvota? Det er jo verre enn enkelte andre her på forum når de anklager andre i hytt og gevær for å være rasister, det.

For å kommentere hovedinnlegget: jeg har ikke sett et helt show med disse damene, men jeg tror at en helaften med dem lett kan bli litt for hysterisk for min smak. Det handler ikke om at jeg misunner dem noen av talentene deres (utseendet har vel ingenting med saken å gjøre?) - kun at jeg ikke har sansen for humoren. For det er jo humor de primært spiller på, eller?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...